حجت الاسلام والمسلمین سید باقر موسوی امام جمعه گالیکش روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز دشمنان مترصد هستند تا میزان مشارکت مردم ایران را در انتخابات فردا ببینند و حضور گسترده در این عرصه توطئه های آنان را خنثی می کند.
وی بابیان اینکه حضور و شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات نسبت به دوره گذشته، پیروزی و موفقیت بیشتر اسلام و انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان به همراه دارد.
امام جمعه اهل سنت گالیکش نیز بادعوت از همه اقوام ساکن دراین شهرستان برای حضور در انتخابات فردا، گفت: حضور پرشور در انتخابات، حمایت از اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری است.
آخوند عبدالصمد آزمون، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است و مربوط به یک قوم یا قبیله نسبت بلکه همه اقوام ایران زمین شامل فارس، ترک، سیستانی، بلوچ و ترکمن باید در انتخابات شرکت نمایند.
مسئول حوزه علمیه (بلوچ های) گالیکش و امام جمعه اهل سنت آزادشهر نیز از جامعه اهل سنت این شهرستان و منطقه شرق گلستان خواست، همگام با برادران و خواهران شیعه، حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند و به وظیفه شرعی خود عمل کنند.
مولوی عبدالحسین گرگیج، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات فردا بویژه از سوی جامعه مسلمان اهل سنت و بلوچ ها، نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمنان نظام اسلامی دارد.
شهرستان گالیکش با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
استان گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
/7481/3039/1648
خبرنگار : یحیی فارسیانی * تنظیم : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.