به گزارش صبح چهارشنبه ایرنا از فرمانداری شهرستان مجتبی جمالی در نشست با اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع از این تعداد 46 شعبه روستایی و 34 شعبه نیز شهری است.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات وجود دارد، درباره تعداد داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت که 307 نفر در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند که 247 نفر آنان در روستاها و 60 نفر برای حضور در شورای شهر داوطلب شدند.
رئیس ستاد انتخابات کردکوی ادامه داد: از مجموع نامزدهای شورای شهر 8 نفر انصراف دادند و 6 نفر هم در حوزه روستایی تایید صلاحیت نشدند.
وی با تأکید بر اینکه کردکوی آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را دارد، افزود: تبلیغات نامزدها با کمترین مشکل در حال انجام است.
کردکوی با جمعیتی بالغ بر 70246 نفر در غرب استان گلستان و در فاصله 29 کیلومتری گرگان واقع شده است، این شهرستان از شمال به بندرترکمن از جنوب به رشته کوههای البرز شرقی و استان سمنان، از شرق به گرگان و از غرب به بندرگز محدود است.
شهرستان کردکوی دارای یک شهر کردکوی و یک بخش مرکزی با 3 دهستان شامل سدن رستاق غربی به مرکزیت روستای چهارده، سدن رستاق شرقی به مرکزیت روستای یساقی و چهارکوه به مرکزیت روستای سرکلاته تمیشه است.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.