به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم اصغرزاده سه شنبه شب در همایش 'دوباره امید' در جمع طرفداران حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گرگان اظهار کرد: افرادی که در بحبوبه مذاکرات هسته ای و پس از تصویب برجام این قرارداد مهم بین المللی را با ترکمنچای مقایسه می کردند این روزها مدافع سرسخت آن شده اند و از آن حمایت می کنند.
وی بیان کرد: این گونه افراد ثبات شخصیت سیاسی ندارند و یک روز از لزوم پاره کردن برجام می گویند و روز دیگر مدافع سرسخت آن می شوند.
نماینده ادوار مجلس ادامه داد: بی تدبیری دولت گذشته و اجرای سیاست های غلط ایران را در معرض جنگ قرار داد اما حضور دولت تدبیر و امید و سیاست های معتدل و جنگ گریزانه دولت مردان کشور را از خطر گرفتار شدن در مشکلات بزرگ نجات داد.
اصغرزاده همچنین گفت: البته دولت دکتر روحانی در دوره دوم فعالیت و با کسب آرای مردم باید حل مطالبات اقتصادی ملت را در دستور کار قرار داده تا از بار سنگین معضلات مردم بکاهد.
وی اظهار کرد: برخی می گویند فقط به دنبال از بین بردن فقر مردم هستند اما نمی گویند این مشکلات از کجا شروع شد و میراث آن به دولت یازدهم رسید.
اصغرزاده ابراز داشت: بسیاری از این نارسایی ها میراث نامیمون دولت پیشین است که جز دروغ و کارهای کارشناسی نشده و ارائه چهره خشن از ایران کار دیگری نکرد.
وی ادامه داد: برخی از کاندیداها به ظاهر عملکرد دولت نهم و دهم را زیر سوال می برند اما در عمل
همان وعده ها و سیاست ها را با زبان دیگر مطرح و برای سوء استفاده از قشر آسیب پذیر اعلام می کنند.
در این مراسم حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران نیز طی سخنانی اظهار کرد: برخی تلاش می کنند فقط خودشان را انقلابی مطرح کرده و جبهه مخالف شان را در صف ضد انقلاب قرار دهند در حالی که اینگونه نیست.
/6203/3091* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.