- سفر دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه برای شرکت در آئین نکوداشت شاعر شهیر ایرانی ترکمن 'مختومقلی فراغی' عصر پنجشنبه به گلستان سفر می کنند.
حضور در مراسم رونمایی تابلو بلوار شهیده مرجان ناز قلچی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان از برنامه‌های نخستین روز حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گلستان است.
حضور و سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 284مین نکوداشت مختومقلی فراغی از دیگر برنامه‌های این سفر است.
همچنین استاندار گلستان، نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرماندار مراوه‌تپه نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.
- نکوداشت فرماندار فقید بندرترکمن و رونمایی از تابلو بلوار شهید مرجان نازقلچی
- برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر ایران
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری 'جشن اردیبهشت تئاتر ایران' بزرگداشت روز جهانی تئاتر در استان گلستان خبر داد و گفت: این مراسم 21اردیبهشت‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.
قاسم قندهاری افزود: اجرای مجموعه برنامه‌هایی همچون تئاتر رادیویی، نمایش طنز و موسیقی توسط هنرمندان گلستانی، تقدیر و تجلیل از هنرمندان تئاتر استان و قرائت بیانیه روز جهانی تئاتر و سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله برنامه‌های این روز است.
- نشست آشنایی با راهکاری تقویت صادرات کالا و میوه با حضور معاون آسیا واقیانوسیه سازمان توسعه تجارت در گرگان
- کورس اسبدوانی در گنبدکاووس
سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان آمادگی دارد برنامه ها و رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری صبح هر روز اطلاع رسانی کند.
سازمان ها، نهادها، شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را از طریق شماره تلفن 32159300 و 32152005 (گرگان)؛ 33383002 و 33335667 (گنبدکاووس) و تلفکس 32152006 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان اطلاع دهند.
استان مرزی گلستان در شمال ایران واقع است و حدود یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارد که در 14 شهرستان زندگی می کنند.
1648
* انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.