قربان توسن روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سرمربی تیم ملی این رده سنی پس از برگزاری اردوهای متعدد آماده سازی ، 12 بازیکن را برای این رقابت ها انتخاب کرد که در میان نفرات برگزیده نام منا آشفته از گلستان به چشم می خورد.
وی بیان کرد: آشفته از مدت ها قبل در اردوی تیم ملی امید حضور دارد و با این تیم به مسابقات گوناگون برون مرزی اعزام شده است و با بروز شایستگی های خود توانست مربیان تیم ملی را برای اعزام خود به این رقابت ها ترغیب کند.
دبیر هیات والیبال گلستان افزود: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه سال در شهر ناخون راتچاسیما کشور تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم با تیم های نیوزلند و مالزی همگروه است.
نگین شیرتری ، شقایق شفیع، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، هاله متقیان، آیتک سلامت و مونا رمضانی ، دیگر نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند .
شاگردان سیما صدیقی ١٩ اردیبهشت تهران را به مقصد بانکوک ترک می کنند و پس از رسیدن به تایلند به شهر ناخون راتچاسیما محل برگزاری بازی ها خواهند رفت.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.