نوربردی توسلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف از درگذشت جمعی از کارگران معدن زغال سنگ و عرض تسلیت با خانواده جانباختگان این حادثه، اظهار داشت: مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس به صورت مشترک بین دو شهر گنبدکاووس و آق قلا برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هفته پنجم این مسابقات که قرار بود روزهای پنجشنه و جمعه هفته جاری به ترتیب در گنبدکاووس و آق قلا برگزار شود، با تصمیم کمیته فنی به پنجشنبه و جمعه هفته آینده موکول شد.
به گزارش ایرنا، در پی حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر که مقارن ظهر چهارشنبه رخ داد، تاکنون 22 تن از کارگران این معدن جان خود را از دست داده و 72 نفر نیز مصدوم شده اند، ضمن اینکه به گفته مسئولان 11 تا 12 نفر دیگر نیز در این معدن محبوس هستند که تلاش برای نجات آنان توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.
به این دلیل از سوی نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار از امروز پنجشنبه به مدت سه روز در این استان عزای عمومی اعلام شده است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته سوارکاری و مسابقات آن طرفداران زیادی در این شهرستان بویژه در بین ترکمن ها دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.