به گزارش ایرنا متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در حالیکه تنها یک روز از تکریم ملت ایران از تلاشگران عرصه کار و تولید می‌گذرد؛ حادثه دردناک کشته و مصدوم شدن تعدادی از کارگران زحمتکش معدن آزادشهر در استان گلستان موجب اندوه و عزای همه مردم ایران شد.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های مصیبت دیده و عموم هموطنان به‌ویژه مردم شریف استان گلستان تسلیت گفته و شفای عاجل مصدومان حادثه را از خداوند متعال مسألت دارم.
معاون اول محترم رئیس جمهور، مأموریت یافته تا تمام اقدامات لازم را برای کاهش آلام خانواده‌های محترم آسیب‌دیده و رسیدگی و جبران ابعاد مختلف خسارات جانی و مادی حادثه به عمل آورد و در اولین گام، هیأتی متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منطقه اعزام شده‌اند.
در همین راستا دستورات لازم به وزارت کشور و استانداری گلستان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سایر دستگاه‌های ذیربط و همچنین هلال احمر داده شده و لازم است همه بخش‌ها و نهادها با هماهنگی از تمامی امکانات در دسترس برای تسریع در امداد رسانی و به‌خصوص نجات محبوسین، بهره‌گیری نمایند
به گزارش ایرنا معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در استان گلستان دیروز چهارشنبه بر اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد که تاکنون حدود 70 زخمی و 22 کشته داشته است و تلاش برای دسترسی به معدنکاران محبوس در آن ادامه دارد.
در همین رهگذر آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و حسن صادقلو استاندار در پیامی مشترک با تسلیت جان باختن مظلومانه جمعی از کارگران در حادثه انفجار معدن آزادشهر از روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ‌ماه سه روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.
به گزارش ایرنا معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر بخشی از معادن زغال سنگ البرز شرقی توسط بخش خصوصی اداره می شود که گفته می شود افزون بر 500 کارگر در آن مشغول فعالیت هستند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.