به گزارش خبرنگار ایرنا ، آذر منصوری عصر سه شنبه در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گلستان در گرگان اظهار کرد: باوجود اینکه دولت در ایران یک چهارم اختیارات اداره کشور را دارد ولی اگر بتواند از این بخش به خوبی استفاده کند دستیابی به توسعه پایدار دور از دسترس نیست.
وی بیان کرد: برگزاری انتخابات به دلیل اینکه می تواند منجر به ظهور دولت های ضدتوسعه و مخالف پیشرفت فراگیر شود بسیار مهم و شرکت در آن ضروری است.
منصوری که در این مراسم به عنوان عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیر کل حزب منحل شده مشارکت معرفی شد، افزود: نتیجه رویگردانی مردم از حضور موثر در انتخابات ریاست جمهوری گذشته موجب ظهور دولتی مخالف توسعه، بی توجه به حقوق شهروندی و گردش آزاد اطلاعات شد که باید برای جلوگیری از تکرار آن تجربه تلخ با دید باز و انتخابی هدفمند کشور را از گرفتار شدن دوباره در این وضعیت خطرناک نجات دهیم.
وی گفت: در 8 سال فعالیت دولت قبل تشکل های دانشجویی به محاق و حاشیه رفتند و نتیجه آن دور شدن دانشگاه ها از کنش های اجتماعی و اثرگذار در فعالیت های سیاسی بود.
وی بیان کرد: دانشجویان بسیاری در آن دوره از ادامه تحصیل منع شدند و به بهانه های واهی از حضور آنها در دوره های تحصیلی جلوگیری شد.
منصوری به آسیب های وارده به زنان در نتیجه سیاست های اشتباه دولت گذشته اشاره کرد و گفت: در پایان دولت اصلاحات 17 درصد زنان ایرانی امکان حضور در موقعیت های شغلی گوناگون را پیدا کردند اما با نگاه تبعیض آمیز و مردسالارانه این مقدار به ٧ درصد در دولت قبل کاهش یافت.
وی افزود: با وجود تاثیر فراوان سیاست های ضد توسعه دولت قبل در فراهم کردن فرصت اشتغال زنان دولت تدبیر و امید برای برداشتن موانع و مشکلات تلاش های فراوانی کرد و در نهایت این رقم را به 14 درصد رساند.
این فعال سیاسی به تلاش دولت تدبیر و امید برای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: با وجود رشد جمعیت و افزایش تقاضای شغل دولت قبل که درآمدهای نفتی فراوانی داشت گامی برای حل این مشکل برنداشت تا انباشته شدن تقاضاها برای شغل تبدیل به بحرانی آسیب آفرین برای کشور شود.
منصوری گفت: دولت دکتر روحانی سالانه 600 هزار شغل پایدار ایجاد کرد اما هنوز تا رسیدن به شرایط آرمانی فاصله زیادی داریم .
وی بیان کرد: اگر چه نقدهایی به روحانی داریم اما اگر میخواهیم به دوران تلخ 8 ساله قبل از این دولت برنگردیم راهی جز اعتماد دوباره به تدبیر و امید وجود ندارد.
وی بیان کرد: دکتر روحانی کشتی به گل نشسته ایران را با دشواری های فراوان به حرکت درآورد که اگر در انتخاب فرد مناسب در انتخابات 29 اردیبهشت دقت نکنیم، با رویکرد و شعارهای رقبا این کشتی در مشکلات و بی برنامگی ها غرق خواهد شد.
وی اظهار کرد: دولت دکتر روحانی با وجود کارشکنی فراوان تورم کمرشکنی که دولت قبل ایجاد کرده بود را کنترل و از تبدیل ایران به ونزوئلا با تورم 500 درصدی جلوگیری کرد.
3091/6203
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.