به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز سه شنبه در دبیرستان دخترانه صفیه دوره اول روستای 'گدم آباد' از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با تبریک هفته معلم، بر قدردانی جامعه نسبت به زحمات معلمان تاکید کرد.
حجت الاسلام علی فتحی افزود: معلمان برای تعلیم و تربیت نسل آینده این مرز و بوم زحمت زیادی می کشند که قابل جبران با هیچ امر مادی نیست.
وی خطاب به دانش آموزان نیز گفت که کمترین خواسته معلمان از شما، خوب درس خواندن است تا بتوانید فرد مفیدی برای آینده اسلامی ایران باشید.
به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز با تبریک هفته معلم، به مهمترین برنامه های بزرگداشت این ایام در مدارس و سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ سپاس معلم، اهدای شاخه گل به معلمان ازسوی دانش آموزان و خانواده های آنان و تجلیل از معلمان نمونه از جمله این برنامه ها است.
فرج الله رزاقی افزود: دیدار با ائمه جمعه و فرماندار، عیادت از بیماران فرهنگی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز و دیدار با خانواده معظم آنان، غبار روبی گلزار شهیدان و مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در گنبدکاووس است.
درحاشیه این مراسم که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از سوی دانش آموزان و تجلیل از برخی معلمان همراه بود، نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان و نیز جشنواره غذاهای سنتی و محلی برپا شده بود.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز و 3500 فرهنگی شاغل و 2500 فرهنگی بازنشسته دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.