به گزارش روز سه شنبه ایرنا از راه و شهرسازی گلستان، علی بخش رستمی در هفتمین جلسه شورای حمل و نقل استان گلستان در گرگان بر رعایت حقوق شهروندی و برنامه محوری در اجرای رسالت‌های سازمانی تاکید کرد و افزود: خدمات و فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی اثرات مطلوبی در رشد و توسعه استان ها در بخش اقتصادی دارد.
وی اظهارداشت: استان گلستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، مرز اینچه برون، راه آهن و فرودگاه بین المللی و راههای مواصلاتی از زیرساخت های مناسب توسعه برخوردار است که شورای حمل ونقل استان باید در زمینه رشد و ارتقاء آن تلاش بیشتری انجام دهد.
رستمی با تاکید بر اینکه حوزه‌های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در واقع آینه‌ای برای انعکاس صحیح عملکرد و تلاش‌های این مجموعه است، گفت: اقدامات این حوزه‌ها در راستای حفظ حقوق شهروندی، نظام پاسخگویی و خدمت صادقانه به مردم است.
رئیس شورای هماهنگی حمل ونقل و مدیرکل راه و شهرسازی گلستان نیز بر توسعه زیرساخت های حمل ونقل استان تاکید و گفت: ماحصل اقدامات خوب در سال 95؛ کاهش تصادفات، رشد جابجایی مسافر و کالا در حوزه های ریلی ،هوایی و دریایی بود.
ابراهیم مبارک قدم افزود : توازن اعتبارات منطقه‌ای و تخصیص اعتبار ویژه در جهت تسریع در اوسعه زیرساخت های حمل ونقل استان از اهدافی است که این شورا پیگیری می کند.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
این استان بین دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد واقع است.
ش / 1648
دریافت : شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.