به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب شفائی نوده روز دوشنبه درجلسه شورای اداری این شهرستان از توابع شرق گلستان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس می کند.
وی، مجریان برگزاری و نظارت، نامزدها و مردم را سه مولفه مهم انتخابات دانست و گفت؛ اگر مجریان، ناظران و بازرسان برگزاری و نیز داوطلبان به وظایف قانونی خود درست عمل کنند مردم نیز مشارکت بالا خواهند داشت.
شفائی نوده؛ همچنین رعایت قانون، سلامت و امنیت انتخابات و حضور حداکثری مردم را چهار رکن مهم انتخابات دانست و اضافه کرد: همه وظیفه داریم با توجه به این ارکان زمینه را برای مشارکت گسترده مردم فراهم نماییم.
وی با اشاره به برخی مواد قانونی انتخابات، تصریح کرد؛ هیچ مدیر یا اداره ای حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی استفاده کند زیرا این کار از لحاظ قانونی ممنوع و جرم است.
فرماندار آزادشهر همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بر تلاش و اهتمام ویژه مدیران آزادشهر برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال تاکید کرد و افزود: مدیران باید در پایان سال گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه شعار سال به فرمانداری ارائه دهند.
شفائی نوده؛ بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای آزادشهر تاکید کرد و اظهار داشت؛ برخی کارمندان در نحوه برخورد با ارباب رجوع توجیه نیستند که مدیران باید به این نکته توجه نمایند.
به گزارش ایرنا در این جلسه برخی مدیران آزادشهر نیز گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود ارائه دادند.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 90 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است.
3039 /1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.