به گزارش ایرنا ابوالفضل تیرانداز روز دوشنبه در دیدار با مدیر کل تعاون روستائی استان افزود: در استانداردهای مد نظر استان گلستان مربیان خوبی دارد.
وی عنوان کرد: در برنامه های توسعه روستایی نیز فنی و حرفه ای توانایی برگزاری دوره های آموزشی مهارتی در حوزه های مختلف تا سطح بازار کار را دارد.
تیرانداز به برنامه های این اداره کل در راستای ارائه آموزش های فنی و مهارتی اشاره و تصریح کرد: با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود نسبت به اجرای آموزش های مورد نیاز استان اقدام می شود.
مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان خانواده ها را عامل مهمی برای ارتقاء عملکرد دانست و گفت: مسولیت ما در قبال مردم ارائه مهارت های مورد نیاز برای رشد و شکوفایی استعداد ها و کاهش معضل بیکاری به خصوص در بخش تعاون و روستایی و با توجه به وجود حدود نیمی از جمعیت استان در بخش روستائی است.
حکیم گلدی زاده مدیر کل تعاون روستایی گلستان در این دیدار گفت: کارگاه های آموزش فنی وحرفه ای زیر بنایی برای تربیت کارآموزان مهارتی است.
وی افزود: افرادی که در این کارگاه ها شرکت می کنند، بعد از پایان دوره مهارت آموزی می توانند به عنوان یک تعمیرکار یا یک کار آفرین در زمینه اشتغال فعالیت داشته باشند.
3014/1648
تنظیم : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.