به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسین کریمی اول روز جمعه در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی شرکت کننده در رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان گنبدکاووس افزود: این رزمایش نیز در راستای انتقال روحیه انقلابیگری به جهان است و انقلاب اسلامی ما بدون روحیه انقلابیگری معناو مفهوم ندارد.
وی با بیان اینکه دشمن در مقاطع مختلف و با طرح توطئه های گوناگون در صدد سرنگونی انقلاب و تهی کردن آن از ارزش های انقلابی است، افزود: انقلاب اسلامی در مسیر تداوم بعثت رسول مکرم اسلام (ص) و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است و این رزمایش اعلام این نکته است که برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، ثابت قدم و استوار هستیم.
جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات تعیین سرنوشت قوه مجریه در چهار سال اینده است و بایستی به عنوان فرزندان انقلاب با حضور در همه صحنه ها از جمله صحنه سیاسی انتخابات اعلام کنیم که بسیج و سپاه در همه صحنه های انقلاب اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور دارد.
وی با بیان اینکه برخی با تحلیل های غلط می گویند که سپاه و بسیج نباید در انتخابات دخالت کنند، خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از مصادیق سرنوشت انقلاب اسلامی اسلامی است و سپاه و بسیج در هر صحنه ای اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که انقلاب نیاز داشته باشد، حضور خواهد داشت.
سرهنگ کریمی اول با بیان اینکه ، امروز هیچ قدرتی در جهان، جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد، گفت: سپاه ، بسیج و ارتش با تمام توان آماده دفاع از انقلاب و ارزش های آن هستند .
به گزارش ایرنا، در صبحگاه مشترک گردان های بیت المقدس شرکت کننده در رزمایش که با حضور یگان هایی از مرزبانی، ارتش و انتظامی مستقر در گنبدکاووس برگزار شد، امام جمعه این شهرستان در سخنانی آمادگی برای دفاع از آرمان های انقلاب را از اهداف این رزمایش برشمرد.
حجت الاسلام محمود ترابی در جمع مسئولان شهرستان از جمله فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی ، آمادگی برای احیای اسلام و عظمت پرفروغ آن است که با مقاومت، جهاد و عزت و بزرگی برخاسته از جهاد محقق می شود.
وی با اشاره به انتخابات 29 اریبهشت، آن را رزمایش سیاسی و اجتماعی ملت ایران توصیف کرد و گفت: ملت ایران خود را برای حضور گسترده و با شکوه در این انتخابات و انتخاب اصلح آماده می کند.
به گزارش ایرنا، رزمایش دو روزه شهرستانی گردان های بیت المقدس مستقر در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با عنوان رزمایش بزرگ مدافعان حرم از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شد.
این رزمایش با هدف حفظ آمادگی دفاعی نیروها عمل کننده که شامل 6 گردان بیت المقدس است در حال برگزاری است و روزگذشته در اولین روز رزمایش، نیروهای عمل کننده باحضور در کلاس های آموزشی به صورت تئوری به مرور مباحث رزمایش از جمله تامین امنیت شهری پرداختند.
در فاز عملیاتی رزمایش که امروز با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز شد، شش گردان بیت المقدس به استعداد 1500 نیرو متشکل از برادران بسیجی و یک گردان کوثر متشکل از خواهران بسیجی حضور دارند و به صورت عملی جنگ شهری، حمله به مقرها و مقابله با اغتشاشات را تمرین کرده و چندین انفجار برنامه ریزی شده را در مناطق مختلف گنبدکاووس انجام می دهند.
هدف از برگزاری این رزمایش تقویت توان دفاعی بسیج در مقابله با نا آرامی های شهری و حفظ آمادگی گردان های بیت المقدس برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی است.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و با بیش از پنج هزار کیلومتر مربع، بزرگترین شهرستان گلستان از نظر وسعت محسوب می شود.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.