اسماعیل حاجی آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کاروان ورزش ناشنوایان ایران خود را برای حضور موفق در المپیک ناشنوایان آماده می کند و ورزشکاران گلستانی در حال تلاش برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم های اعزامی هستند .
وی بیان کرد : در سومین اردوی تیم ملی تکواندو مردان که از سوم اردیبهشت در تهران آغاز شد، مسعود رزاقی از گلستان حضور دارد.
رییس هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گلستان افزود : این اردو تا 27 اردیبهشت در تهران ادامه دارد و ورزشکار گلستانی از بخت های اصلی برای قرار گرفتن در فهرست اعزامی به المپیک ناشنوایان است .
حاجی آبادی ادامه داد : همچنین اردوی تیم ملی والبیال ساحلی ناشنوایان از هشتم اردیبهشت در هرمزگان آغاز می شود و حامد گرگانی ورزشکار آق قلایی والیبال ساحلی در این اردو حضور خواهد داشت .
وی گفت : هم اینک چندین ورزشکار ناشنوای گلستانی در اردوی تیم ملی رشته های گوناگون ورزشی به سر می برند و خود را برای حضور در المپیک ناشنوایان آماده می کنند.
وی افزود: این ورزشکاران در رشته های والیبال ساحلی، والیبال، کشتی و فوتسال ناشنوایان حضور داشته و ملی پوشان مرد و زن در تلاش برای درخشش در المپیک تابستانی هستند.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2017 ، اواخر تیرماه امسال در شهر سامسون ترکیه برگزار می شود .
3091/1860
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.