مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هفته کار و کارگر را فرصتی مناسب برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزارى ایلنا، سعید مازندرانی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر با اشاره به پیش رو بودن هفته کاروکارگر گفت: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور است.

وی افزود: اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و هفته کاروکارگر  زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست.

مازندرانی تاکید کرد: استفاده از تولیدات داخلی، حمایت از کارگر ایرانی است که برعهده همه آحاد جامعه است و ما نیز با گرامیداشت این ایام تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: توجه به کارگران نباید منحصر به هفته کارگر باشد و همه دستگاه‌ها، تشکلات و سازمان‌ها برای حل مشکلات جامعه کارگری باید تلاش کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به دو رویداد مهم سیاسی در کشور در اردیبهشت‌ماه، خاطرنشان کرد: مردم ما به بلوغ فکری رسیده‌اند و خودشان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و وظیفه ما فقط تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی افزود: حضور مردم بزرگترین گزینه روی میز ملت برابر بدخواهان و دشمنان این کشور و نظام است و باعث می‌شود تمام معادلات‌شان تغییر کند.

مازندرانی اضافه کرد: قشر کارگر نیز که همیشه در بحران‌ها و مشکلات کشور برای حفظ دستاوردهای انقلاب ایستادگی کرده، همراه سایر اقشار جامعه در انتخابات پیش رو حضور گسترده خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.