به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده شهید افشین ذورقی بحری از شهدای مدافع حرم استان گلستان در گرگان افزود: تبعیت از ولی فقیه و انقلابی عمل کردن مهمترین کارهائی است که تداوم بخش راه شهدا خواهد بود، اما برخی مسئولان از ریز تا درشت، از این مساله غافل شده اند.
وی تاکید کرد: اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ و استمرار دهیم و دین خود را ادا کنیم باید مطیع رهبری باشیم و انقلابی عمل کنیم.
فرمانده بسیج مستضعفین اضافه کرد: هر کسی که در جمهوری اسلامی شهدا را باور نکرده و در جهت حفظ خون شهیدان و تداوم بخشی مسیر آنان حرکت نکند اهل عذاب و آتش الهی خواهد بود.
سردار غیب پرور اظهار داشت: شهدا انسان هائی با ایمان محکم هستند و خانواده هایشان براساس همین اعتقاد مستدام و استوار مانده اند و اگر دیروز در جنگ تحمیلی فرزندان این مرز و بوم شهید شدند، بعد از سالیان سال، خدا دفاع از حرم را یک امتحان الهی دیگر قرار داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: حضور جوانان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نشان داده که راه شهدا همچنان وجود دارد و این ریشه ها محکم بوده و با تمام وجود این مسیر را ادامه خواهند داد.
وی عنوان کرد: در منازل شهدا آنچه که دیدیم روحیه بالای انقلابی خانواده ها بود و این به برکت اسلام و نظام اسلامی است.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه به راه شهدا نیازمند هستیم، افزود: شهید به خودی خود به این مقام نمی‎ رسد و اگر لقمه حلال پدر و دامن پاک مادر نباشد به این مقام والا نخواهد رسید.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز گفت: عطر حضور شهدای مدافع حرم در استان و تحول ‎آفرین فضای فرهنگی در جامعه است.
سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی افزود: شهادت شهید ذورقی جریان فرهنگی عجیبی در گلستان پدید آورد.
وی تصریح کرد: شهدا سرمایه و گنجینه ارزشمندی هستند که نباید هیچگاه از خاطره ملت فراموش شوند.
همسر شهید ذورقی در این دیدار با بیان اینکه محال است دشمن اشک من و فرزندان شهید ذورقی را ببیند، گفت: برای من حسرت فراوانی است که با شهید ذورقی نباشم اما آن چیزی که سبب شده ما را در این حسرت استوار نگاه دارد راه شهید بزرگوار است.
اشرف کاشانی افزود: در وصیت شهید ذورقی آمده است که شهادت خوب است اما با تقوای الهی و یک آروزیی که من و فرزندانم داریم دیدن چهره نورانی مقام معظم رهبری است.
شهید افشین ذورقی بحری از شهدای شهرستان گرگان است که در دفاع از حرم آل الله در 29 فروردین سال گذشته در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.