به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، رضا صابری صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد سلامت شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 24 غرفه شامل بیمارستانها، مراکز درمانی و این جوهای فعال در حوزه سلامت از امروز تا 6 اردیبهشت دایر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس افزود: آزمایشات پزشکی،  گروه خونی و خطرسنجی در کنار غرفه‌ها برای بازدیدکنندگان به صورت رایگان انجام می‎شود.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح تحول سلامت در استان و کشور تصریح کرد: از دستاوردهای مهم دولت اجرای طرح تحول سلامت است که در طول 3 سال اجرا، به اندازه 35 سال عملکرد از خود نشان داده است.

افزایش تخت بیمارستانی دستاورد طرح تحول سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: افزایش تخت بیمارستان‎ها، نوسازی بافت فرسوده بیمارستان‌ها و کاهش هزینه درمان از دستاورد طرح تحول سلامت است.

صابری تاکید کرد: در اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان، افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، افزایش تخت ICu از 5 تخت به 22 تخت و ویزیت بیش از 29 هزار نفر با تعرفه دولتی در ماه، در کلینیک بیمارستان طالقانی انجام شد.

وی گفت: در یکی، دو ماه آینده با کمک خیران 20 تخت در بیمارستان شهدای 12 دی و 24 تخت در بیمارستان پیامبر اعظم که تنها هزینه تخت‌ها در بیمارستان پیامبراعظم(ص) 250 میلیون تومان  است، افزایش می‌یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس افزود: یکی از اهداف برنامه‌های سال 96، تشکیل آزمایشگاه غذا است که امید داریم به زودی انجام شود.

وی درباره برنامه‌های هفته سلامت گفت: شعار امسال هفته سلامت "زندگی سالم با نشاط و امید" است و افتتاح ماموگرافی، برگزاری جشنواره غذا، زنگ سلامت، برگزاری نمایشگاه و همایش سفیران سلامت از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625124
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.