به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، فرهاد شیبک عصر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: تاکنون 13 جلسه ستاد انتخابات در شهرستان برگزار شده و 7 مصوبه جلسه گذشته مانند تجهیز و راه‌اندازی اتاق هیئت نظارت اجرا شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: سوابق نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در حال بررسی است و افرادی که در انتخابات گذشته دچار مشکل بودند، حذف شدند.

شیبک تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در گنبدکاووس به صورت الکترونیکی، به محض رسیدن تجهیزات الکترونیکی از مرکز در هفته آینده، آموزش نمایندگان فرمانداری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: تقریبا همه کمیته‌ها براساس شرح وظایف خود در حال پیگیری امور هستند و با نزدیک شدن زمان انتخابات حجم کار نیز افزایش می‌یابد.

شیبک اظهار کرد: با تلاش کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات قرار است در مدت باقیمانده تا انتخابات، همایش‌ها و نشست‌های بسیاری با گروه‌های مختلف جامعه برگزار شود که مهم‌ترین آن همایش با مبلغان و ائمه جمعه و جماعات است.

وی گفت: حدود 50 برنامه مختلف در کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهرستان گنبدکاووس تدوین شده که در زمان مقرر شده، برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: از طرف رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل وزارت و شورای سیاست‌گذاری برنامه‌هایی به ائمه جمعه مبنی بر ترغیب و تشویق مردم و تاکید بر مشارکت حداکثری و اجتناب از جانب‌داری از جناح‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623034
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.