به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمد حسینی امشب در نشست با فعالان اقتصادی و فضای مجازی استان گلستان  به هدفمندی یارانه‎ها اشاره کرد و اظهار داشت: ‌در آن زمان نیز یارانه‎ها رقم قابل توجهی بود و برخی مشکلات مردم را آن زمان برطرف می‎کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در دولت نهم و دهم استان به استان حضور پیدا کردم و اقدامات خوبی داشتیم و بسیاری از کارهایی که ما به دولت یازدهم تحویل دادیم در همان مقطع باقی مانده و این یعنی خشتی بر روی خشتی گذاشته نشده است.

حسینی تاکید کرد: نارضایتی مردم به علت این است که خبری در حوزه اقتصادی کشور نیست و اگر ببیند تیمی حضور دارند که می‎خواهد مشکلاتشان را برطرف کنند، به میدان خواهند آمد.

وی یادآور شد: بحث لیبرالیستم در ابتدای انقلاب مطرح بود و دغدغه‎هایی شهید بهشتی در این خصوص داشتند و وی یک نامه‎ای در آن زمان به امام خمینی(ره) نوشتند که این اختلاف سلیقه‎ نیست بلکه یک تضاد دیدگاهی است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: هم از جهت اعتقادی و هم از جهت واقعیت‎ها به این مسیر ایراد می‎گیریم و معتقد هستیم همان شعاری که امام خمینی(ره) فرمودند "ما می‎توانیم" باید در کشور دنبال شود.

حسینی گفت: امروز که می‎بینیم آن تلاش جهادی و همت وجود ندارد به علت تفکر غربی است.

وی با بیان اینکه در سال 1392، افرادی که 16 سال قبل وزیر بودند بر سر کار آمدند، گفت: این افراد به مسائل روز زیاد آشنایی نداشتند و این در حالی بود که تکیه دنیا به قشر جوان است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در سفری که به روسیه داشتیم دیدم که وزیر مسکن مسکو 42 ساله بود و وی می‎گفت با تحولات روز، آقای پوتین اعتقاد دارد که مدیریت باید در دست جوانان قرار می‎گرفت.

حسینی تاکید کرد: برخی می‎گویند ما تنها تخریب می‎کنیم که این‌گونه نیست بلکه در زمان انتخابات است و باید مطالبه‎گر و نقد انجام شود.

وی بیان داشت: در این یک ماه باید ضعف‎ها گفته شود و ما نیز نقد غیرمنصفانه را قائل نیستیم اما باید برخی مسائل به مردم گفته شود تا بتوانند تصمیم بگیرند که وضع فعلی باشد یا خیر.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اولویت ما انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: دولت بهانه پیدا کرده که پول ندارد و اگر این چنین است چرا در دیوان محاسبات هزینه‎های جاری شما در هر سال بیش از سال گذشته بوده است.

حسینی با بیان اینکه افزایش هزینه‎های جاری در حالی است که بسیاری از پروژه‎های نیمه‎تمام باقی مانده است، گفت: اگر نقدی می‎کنیم واقعیت موجود است و ما اعتقاد داریم که این افراد کارآمدی لازم را ندارند و بر این اساس مقام معظم رهبری امسال باز اقتصاد مقاومتی را تمدید کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621769
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.