به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع کارکنان سربازخانه شهید اسدالله‌پور گنبدکاووس اظهار داشت: در رژه نیروهای مسلح با رخ کشیدن غیرت و ستبری خود به دشمن، سبب آرامش مردم می‌شود.

امام جمعه ‌گنبدکاووس افزود: به لطف خدا ارتشیان ما حزب اللهی و دارای مکتب و مرام الهی هستند و این سبب افتخار در دنیا است.

وی تصریح کرد: در دنیا ارتش را با خشونت و سفاکی بدون توجه به معنویت می‌شناسند در صورتی که ارتشیان ما در کنار شجاعت و صلابت خود ذکر خدا و نماز خود را فراموش نمی کنند و در خدمت هیچ ظلم و بی‌مرامی نیستند.

امام جمعه ‌گنبدکاووس گفت: ارتش ما با مکتب دین و معنویت آمیخته است و با عزت و سربلندی در نقابل استکبار می‌ایستد و مبارزه می‌کند و در راستای معنویت قرار گرفته می‌توان گفت که لشکر خداست.

‌ ‌ترابی اظهار کرد: شما ارتشیان باید در کنار آمادگی جسمی و رزمی خودسازی معنوی هم داشته باشید.

اسماعیل نامنی فرمانده سربازخانه شهید اسدالله‌پور گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: ارتش ما در نظام جمهوری اسلامی پیرو ولایت هستند و همیشه حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و منافع کشور میباشند.

وی افزود: پاسداری از کلمه " الله" بر اساس اعتقادات و اطاعت از رهبری و مشروعیت و قانونی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران آنان را از دیگر ارتش‌های جهان متمایز کرده است.

فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور گنبدکاووس تصریح کرد: صراط مستقیم ارتش ولایت است و ما مفتخریم که ولایت‌مدار و از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنیم.

وی گفت: ما در کنار دیگر نیروهای مسلح با رزمایش‌های متوالی و آزمایش تاکتیک و تکنیک فرا منطقه‌ای، اقتدار خود را در سطح منطقه نشان می‌دهیم.

فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور گنبدکاووس اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی از زمان انقلاب تاکنون در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با تقدیم 48 هزار شهید این موضوع را به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619814
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.