به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر شدند.

وی گفت: متهم هنگام حمل موادمخدر با یک دستگاه سواری پژو توسط ماموران شناسایی و در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان همچنین گفت: متهم با به جا گذاشتن خودرو،قصد فرار داشت که با تلاش ماموران دستگیر شد.

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی از خودروی مورد نظر بیش از 125 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و خودروی مورد نظر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف 83 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در گلستان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری چهار سارق و کشف 83 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسائط نقلیه خبر داد.

سرهنگ مجتبی مروتی گفت: با توجه به افزایش تراکم جمعیت در روزهای پایانی سال در مراکز خرید شهرها و از طرفی سهل انگاری برخی از شهروندان در نگه داری وسائط نقلیه فرصت را برای سارقان مهیا می‌کند که با نیات پلید خود اقدام به سرقت وسائط نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: در همین راستا پلیس نیز با تقویت گشت های انتظامی و به کارگیری توان عملیاتی خود فرصت هرگونه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرد.

وی بیان داشت: در همین راستا ماموران انتظامی موفق شدند 4 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: سارقان سابقه دار در تحقیقات تخصصی به سرقت موتورسیکلت فاقد تجهیزات ایمنی از جلوی بانک ها، مراکز خرید و زمین های کشاورزی اعتراف کردند.

سرهنگ مروتی تصریح کرد: با تلاش ماموران در همین راستا 83 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تلاش جهت شناسایی مالکان این وسائط نقلیه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان به منظور پیشگیری از سرقت موتورسیکلت به مالکان این وسیله نقلیه توصیه کرد: وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی بازدارنده مجهز کنند.

کشف 454 راس دام فاقد مجوز حمل در مراوه‌تپه

فرمانده انتظامی مراوه تپه از کشف 454 رأس دام فاقد مجوز در ایست و بازرسی مقطعی در محور فرعی گلستان به خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ حسین غلامی گفت: طرح ایست و بازرسی مقطعی با هدف افزایش ضریب امنیتی در منطقه در محور فرعی گلستان به خراسان شمالی توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این طرح ماموران انتظامی شهرستان در 24 ساعت گذشته موفق شدند 454 رأس دام فاقد هرگونه مجوز قانونی را توقیف کنند.

سرهنگ غلامی ادامه داد: ارزش این تعداد دام فاقد مجوز توسط کارشناسان بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال بر آورد شده است.

فرمانده انتظامی مراوه تپه با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو در این رابطه خاطر نشان کرد: دام‌های فاقد مجوزنیز پس از صورت جلسه تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614895
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.