به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الله خلیل‌زاده، عصر امروز در دیدار استاندار و مدیران دستگاه‎های اجرائی با فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: امید داریم برنامه‎های متناسبی با هماهنگی فعالان اقتصادی در سال 1396 داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  سال گذشته بحث حمایتی از صنایع کوچک در استان گلستان و به تبع آن در کل کشور مطرح شد و ما نیز متناسب با آن اقدام کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به نوع نگاه دولت به اقتصاد و فعالیت‎هایی که پیش‎بینی کرده بودند انجام شود و با توجه به وضعیت استان گلستان که بیشترین صنایع ما کوچک و متوسط است تلاش کردیم در راستای ماموریت‎هایی که داشتیم، قدم‎هایی برداریم.

خلیل‌زاده بیان داشت: شان و منزلت تولید بسیار بالاتر از خدماتی است که عرضه می‎کنیم و ما هر چه در عرصه تولید و صنعت فعالیت کنیم کم خواهد بود.

وی گفت: عزم را بر این استوار کردیم با توجه به سیاست‎های دولت مجری خوبی در استان گلستان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان تاکید کرد: در سال گذشته برنامه‎های اقتصاد مقاومتی به استان‎ها ابلاغ شد و شرکت شهرک‎های صنعتی وظایف کوچکی برعهده داشت و سعی کردیم حمایت‎های لازم را براساس برش‎های استانی که مطرح شده بود انجام دهیم.

خلیل‌زاده بیان داشت: خدا را شاکر هستیم با حمایت‎هایی که در استان انجام شد و در راس آن استاندار و حمایت بانک‎های عامل استان تسهیلات خوبی را به واحدها و بنگاه‎های اقتصادی داشته باشیم.

وی گفت: توانستیم موفقیت‎هایی بر اساس شاخصه‎هایی که به ما اعلام شده بود در استان گلستان داشته باشیم و با توجه به سالی که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بیان کردند، قدم‎هایی را برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان ابراز داشت: درصدد این هستیم که زیرساخت‎های شهرک‎ها را به جایی برسانیم که حداقل‎ها را داشته باشیم و امکانات زیرساختی شهرک‎ها را در استان ارتقاء دهیم.

خلیل‌زاده افزود: در سال جدید تلاش این است که ارتباط با بخش خصوصی و در راس آن اتاق بازرگانی افزایش دهیم و از اندیشه اتاق فکری که در این حوزه وجود دارد در عرصه‎های تولید بهره‎مند شویم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605805
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.