سروان پاسدار علی خالقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر پاک شهید 'یدالله ترمیمی' روز چهارشنبه 16 فروردین وارد استان خواهد شد و مراسم استقبال ازاین شهید ساعت 13.30 همان روز در میدان بسیج گرگان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: آئین وداع با شهید شامگاه چهارشنبه همراه با نماز مغرب وعشاء در مسجد قائم محله گرگانجدید شهر گرگان برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛ همچنین مراسم تشییع این شهید مدافع حرم آل الله ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 17 فروردین ماه از محل معراج شهدا (بهداری سپاه واقع در خیابان پاسداران گرگان) برگزار می شود و بدرقه کنندگان این شهید خیابان پاسداران، میدان شهرداری، خیابان شهدا تا امامزاده عبدالله (س) گرگان را طی خواهند کرد.
سروان خالقی اضافه کرد که پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای گرگان در امامزاده عبدالله (س) و در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده می شود.
وی گفت: آئین سومین روز شهادت این شهید، ساعت 17 روز جمعه 18 فروردین در آستان امامزاده عبدالله (س) گرگان، برگزار خواهد شد.
شهید یدالله ترمیمی در نخستین روزهای سال جدید (12 فروردین) از شهدای مدافع حرم گلستان در درگیری با گروه های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.
شهید ترمیمی متولد 1367 در گرگان بوده و اخیرا به سوریه اعزام شده بود، عموی وی نیز در دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیده است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.