عبدالحکیم فیروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اتوبوس سحرگاه امروز در جاده هولاندشت خرم آباد واژگون شد که در این حادثه یک نفر از پرسنل رسمی سپاه جان بخت و تعدادی از مسافرین زخمی شدند.
وی بیان کرد : مصدومان حادثه پس از اعزام به بیمارستان مرخص شدند اما یکی از زخمی ها که از ناحیه پا دچار شکستگی شده، برای ادامه درمان در بیمارستان بستری است.
وی اعلام اسامی فرد جان باخته و مصدومان را به کسب اطلاعات دقیق تر موکول کرد.
تاکنون گزارشی از علت وازگونی اتوبوس و محل دقیق آن اعلام نشده است .
این کاروان روز گذشته (سه شنبه )از بندرترکمن با بدرقه مسئولین شهرستان به سوی مناطق عملیاتی جنوب کشر اعزام شده بود .
بر اساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خرم آباد ساعت 5:34 صبح امروز اتوبوسی که از بندرترکمن عازم جنوب کشور بود در منطقه هولاندشت خرم آباد به دلیل لغزندگی جاده واژگون شد.
محمد حسنوند افزود: نیروهای امدادی این سازمان از 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام و ضمن برقراری ایمنی محل حادثه با کمک عوامل جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 و پلیس راه و عوامل انتظامی، به مصدومین امداد رسانی کردند.
وی گفت: در این حادثه یک نفر از مسافرین جان باخت و تعدادی هم مصدوم شدند که زخمی های حادثه به مراکز درمانی شهر خرم آباد اعزام شدند و سایر مسافرین هم توسط جمعیت هلال احمر اسکان یافتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم با تایید این خبر گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده خرم آباد - بروجرد یک کشته و 19 زخمی برجا گذاشت.
علی زندی فر علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راننده اتوبوس و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: این اتوبوس با 37 سرنشین از استان گلستان به سمت خرمشهر در حرکت بود.
بندرترکمن با 79 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان قرار دارد .
7333/1860
خبرنگار : علی قاسمی ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.