اصغر نودهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایگاه ها شامل 2 پایگاه امداد و نجات و 2 پایگاه ایمنی و سلامت هستند که از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
وی گفت: 2 پایگاه امداد و نجات هلال احمر یکی در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت جاده آزادشهر در نزدیکی روستای قره سو و دومی درسه راهی داشلی برون به شهر مرزی اینچه برون مستقر شده اند.
نودهی اضافه کرد: 2 پایگاه ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر نیز یکی در میدان امام علی (ع) و دومی درمحوطه برج قابوس شهر گنبدکاووس مسقتر شده و انواع بروشور و نقشه های راهنمای مسیر و مناطق گردشگری به مسافران توزیع می کنند.
وی بابیان اینکه دو تیم سیار درقالب طرح 'سحاب' راهنمای مسافران نوروزی با دوچرخه نیز توسط هلال احمر گنبدکاووس راه اندازی شده است، گفت: درمجموع 430 نفر روز از داوطلبان، جوانان، امدادگران، نجاتگران و پزشکان عضو جمعیت هلال احمر این شهرستان در تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس همچنین از اقدام مشترک جمعیت هلال احمر و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو استان گلستان و خراسان شمالی برای برپایی پایگاهی درسه راهی موسوم به 'دشت' (حدفاصل بین دو استان) برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ساکن در این دو استان خبر داد.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و با دارا بودن آثار تاریخی و گردشگری فراوان همه ساله درایام نوروز شاهد حضور چند صد هزار مسافر و گردشگر است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.