علی اصغر اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این پرونده های تخلف از میان هفت هزار بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی در سطح استان و188 گزارش تلفنی و 168 گزارش حضوری مردمی بوده است.
وی گفت: تخلف های تشکیل پرونده شده بیشتر در واحدهای میوه فروشی، عرضه مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز و مرغ و فروشگاه های عرصه شیرینی و آجیل بوده است.

*فعالیت گروه های بازرسی تا 30 فروردین96 ادامه دارد
اصغری گفت: فعالیت گروه های بازرسی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و اصناف از واحدهای صنفی استان که از یکم اسفند 94 آغاز شده است تا سی ام فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بازرسی کارشناسان این گروه بیشتر از واحدهای قالیشویی، اقامتی، پذیرایی، تعویض روغنی، شیرینی فروشی، آجیل فروشی و عرضه میوه است، افزود: فعالیت گروه بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان ها هر روز از ساعت 7 و 30 تا 19 و 30 دقیقه ادامه دارد و هم استانی ها پیشنهاد یا مشاهده تخلف را می توانند از طریق سامانه 124 گزارش کنند.
رئیس نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان همچنین از هم استانی ها درخواست کرد خریدهای شب عید خود را بیشتر از مراکز عرضه رسمی و با توجه به رعایت تاریخ مصرف، پروانه بهداشتی و رعایت استاندارد لازم انجام داده و برگ خرید هم از فروشندگان طلب کنند.
در استان گلستان یک میلیون و 900 هزار نفردر 30 نقطه شهری و یکهزارو 75 روستا مستقرند و طبق گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مایحتاج این جمعیت توسط 58 هزار واحد صنفی که بیشتر آنها در حوزه خدماتی فعال هستند، عرضه می شود.
6204 /1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.