روسای کمیته امداد منطقه یک و دو گنبدکاووس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند: مراسم جشن نیکوکاری امسال باشعار 'جامعه بدون فقر - جامعه ای سالم تر و شکوفاتر' همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار می شود.
آنان افزوند: برای برگزاری این جشن ملی و مردمی که کمک های جمع آوری شده بلافاصله بین دانش آموزان، دانشجویان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و دیگر اقشار نیازمند توزیع می شود، 25 پایگاه سیار و 8پایگاه ثابت در گنبدکاووس پیش بینی شده است.
به گفته آنان علاوه بر برپایی این تعداد پایگاه، تعداد 60 هزار پاکت نامه با همکاری آموزش و پرورش بین دانش آموزان این شهرستان برای جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزی توزیع شده است.
بر اساس اعلام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، مراسم جشن نیکوکاری فردا چهارشنبه در مدارس، روز پنجشنبه در سطح شهر و روز جمعه هفته جاری نیز در مصلی های نمازجمعه برگزار می شود.
کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان به دلیل وسعت بالا و با هدف ارائه خدمات بهتر، دارای دو منطقه یک و دو می باشد و درمجموع افزون بر 8500 خانوار با جمعیت تقریبی 16هزار نفر زیر پوشش دارند.
به گزارش ایرنا به نقل از مسئولان کمیته امداد گنبدکاووس، درمراسم جشن نیکوکاری سال گذشته مردم و دانش آموزان نیکوکار و نوعدوست این شهرستان مرزی با تنوع اقوام و مذاهب، درمجموع یک میلیارد و 130 میلیون ریال کمک کردند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.