به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمهدی حسینی روز یکشنبه درحاشیه مراسم درختکاری محوطه مجتمع مدارس سما گنبدکاووس، افزود: این مجتمع آموزشی از سوی دانشگاه آزادشهر در زمینی به مساحت 11 هزار مترمربع و با زیربنای 1800 مترمربع در شهر گنبد در حال احداث است.
وی اضافه کرد: برای ساخت این مجتمع آموزشی که عملیات اجرایی آن درسال 88 شروع و پس از مدتی به دلائلی متوقف شده بود، تاکنون هفت میلیارد ریال هزینه شده است.
حسینی اضافه کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این واحد آموزشی تا شهریور سال آینده 13 میلیارد ریال اعتبار از منابع سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پیش بینی شده که در حال تخصیص است.
به گزارش ایرنا، زمین ساخت این مجتمع آموزشی قبل از اینکه در گنبدکاووس دانشگاه آزاد اسلامی احداث شود، درسال 81 خریداری و درسال 88 نیز عملیات اجرایی آن در این شهر آغاز شد.
عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم بر لزوم تسریع در تکمیل مجتمع مدارس دخترانه سما این شهر در برنامه زمان بندی شده ،تاکید کرد و گفت: این شهرستان با کمبود فضای آموزشی مواجه است که راه اندازی این مجتمع می تواند تا حدودی بخشی از کمبودها را جبران نماید.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.