رئیس هیات هاکی گلستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از امروز در اراک آغاز و ملی پوشان تا 21 اسفند تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
محمدعلی طبرسا بیان کرد: سیدمحمد قریشی رودبارکی و نوید طاهری راد؛ گلستانی های دعوت شده به اردو هستند که خود را برای حضور در هفتمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا آماده می کنند.
وی افزود: این دو ملی پوش از باتجربه های هاکی کشور هستند که با توجه به آمادگی و کیفیت فنی مطلوب، از امیدهای اصلی ایران برای درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا به شمار می روند.
هفتمین دوره ‌مسابقات جام‌ملت های آسیا اردیبهشت ماه سال آینده در قطر برگزار می‌ شود و تیم های برتر این رقابت ها به مسابقات جام جهانی 2018برلین آلمان صعود می کنند.
طبرسا به برنامه های این هیات برای توسعه هاکی در شهرهای گلستان نیز اشاره کرد و گفت: هم اینک هاکی به صورت جدی و حرفه ای در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن پیگیری می شود و تلاش برای توسعه آن در دیگر شهرها نیز ادامه دارد.
وی بیان کرد: توسعه هاکی استان با حضور در لیگ برتر، میزبانی از اردوی تیم های ملی زنان و مردان و برگزاری دوره های آموزش مربیان و داوران از برنامه های بلندمدت این هیات است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.