حسین اکبرپور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت که دانشجویان، اساتید و پژوهشگران می توانند مقالات خود را از طریق سامانه www.nch96.ir به دبیرخانه همایش در دانشگاه هیرکانیا شهرستان بندرگز از توابع استان گلستان ارسال نمایند.
وی افزود: کلیه مقالات پذیرفته شده در این همایش، در پایگاه isc (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام)، پایگاه سیویلیکا (مرجع دانش) و پایگاه SID(پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی) نمایه خواهد شد.
مدیر پژوهش موسسه هیرکانیا همچنین افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده دکتر میثم موسایی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی همایش، دکتر حبیب الله نجفی رئیس دانشگاه پیام نور کردکوی به عنوان رئیس کمیته علمی و دکتر علی صمدی تیله نوئی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری همایش منصوب شدند.
وی ادامه داد: جهت رعایت حال شرکت کنندگان امکان ثبت نام در همایش به 2 صورت حضوری و غیر حضوری فراهم شده است.
به گفته وی؛ همچنین پژوهشگران می توانند سوالات خود را از طریق شماره های 01734361181 و 09120851792 با دبیر اجرایی همایش در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا اولین همایش ملی علوم انسانی 16 تیر 1396 از سوی موسسه آموزش عالی هیرکانیا شهرستان بندرگز در استان گلستان برگزار خواهد شد و دانشجویان رشته های علوم انسانی به خصوص مدیریت، حسابداری، روانشناسی، اقتصاد، حقوق، علوم اجتماعی و علوم تربیتی می توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.
ش/1648
** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.