به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و مصطفی شریعتی به عنوان داور اول و دوم و با نظارت ورژ آبکاریان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه نزدیک 74 بر 76 بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
تیم شهرداری در حالی که تا سه ثانیه آخر بازی با یک امتیاز از حریف خود پیش بود، با پرتاب سه امتیازی بازیکنان تیم شیمیدر، بازی را با 2 اختلاف باخت.
گرگانی ها در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با امتیازهای 19 بر 17 و 17 بر 12 مغلوب شدند، اما در کوارتر سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 20 بر 19 و 25 بر 21 بازی را به سود خود رقم زدند.
شاگردان محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم گرگان با ترکیب ابتدایی محمد حسین پور، سعید محمدی، کرم احمدیان، مهدی مرادی نسب و محمد شاهسوند وارد زمین مسابقه شدند.
در آن سوی میدان مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر یاران خود را با ترکیب اولیه امیر صدیقی، امیر امینی، ایمان زندی، پاویلاس کوکیناس و داکوان کوک به میدان فرستاد.
داکوان کوک، گارد آمریکایی تیم شیمیدر با کسب 36 امتیاز و اثرگذاری 31 موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت و در شهرداری نیز مهدی مرادی نسب با کسب 15 امتیاز و اثرگذاری 25 موثرترین بازیکن تیمش بود.
تیم شهرداری گرگان در این مرحله از رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، شیمیدر تهران و شهرداری کاشان همگروه شده و در بازی نخست با قرعه استراحت مواجه بود.
این تیم در هفته سوم روز جمعه در بندرامام به مصاف تیم صدرنشین پتروشیمی خواهد رفت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.