محمدحسین ملاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شناسایی استعدادها و تلاش برای تقویت آنها در مسیر رسیدن به قهرمانی های متعدد، راهی است که در چند سال اخیر پیمودن آن را آغاز و در 96 نیز استمرار می یابد.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح ها و ترغیب شهرهای استان به حضور در لیگ های استانی، کشتی گلستان به خصوص در رده های سنی پایه رشد محسوسی کرده و پیشرفت کشتی گیران این منطقه در رشته های آزاد و فرنگی قابل مشاهده است.
ملاح به برگزاری مسابقات کشتی اوپن نوجوانان کشور اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که به میزبانی تهران برگزار شد، گلستان فقط یک مدال در آزاد کسب کرد، اما نتایج به دست آمده تیم استان در این مسابقات مورد رضایت است و برای تقویت آن تلاش می شود.
وی بیان کرد: در این مسابقات همه کشتی گیران مطرح تیم ملی حضور داشتند و ورزشکاران گلستانی در جمع این مدعیان ، چندین مقام چهارم و پنجم کسب کرده و برخی هم با بدشانسی از رسیدن به سکوی قهرمانی بازماندند.
به گفته وی؛ حرفه ای شدن کشتی گیران گلستانی در این مسابقات به خوبی نمایان شد که تلاش می کنیم این روند را با رفع نقاط ضعف و مشکلات موجود ادامه دهیم.
دبیر هیات؛ میزبانی از مسابقات کشوری را یکی از راه های رشد کشتی گلستان دانست و گفت: به دلیل کمبودهای مالی و همچنین نبود مکان مناسب برای اسکان تعداد زیاد کشتی گیران استان های دیگر، امکان قبول میزبانی از رقابت ها را نداریم، اما دعوت از تیم های چند استان و برگزاری مسابقات منطقه ای در دستور کار هیات کشتی گلستان است.
ملاح به برگزاری دوره دانش افزایی مربیان برتر کشور در تهران و دعوت از یک مربی کشتی گلستان نیز اشاره کرد و افزود: جلیل جهانشاهی در این دوره که از 18 تا 20 اسفند در خانه کشتی تهران برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.