سید جواد موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با افزایش دمای هوا و کاهش میزان مصرف مشترکان، جایگاه های سی ان جی در استان فعال می شود.
به گفته وی؛ در استان گلستان 63 جایگاه سوخت سی ان جی فعالیت دارد.

*مصرف گاز در گلستان به 10.5 میلیون متر مکعب رسید
سخنگوی شرکت گاز گلستان افزود: میزان مصرف گاز در استان با افزایش محسوسی هم اینک به 10 میلیون و 500 هزار متر مکعب درشبانه روز رسیده است.
وی از مشترکان گاز خانگی در استان درخواست کرد که در فصل زمستان امسال این شرکت را با صرفه جویی در تامین گاز همه مشترکان یاری دهند.
به گفته موسوی؛ مقدار مصرف گاز مشترکان بخش خانگی استان در روزهای سرد و یخبندان آذرماه امسال تا 12 میلیون متر مکعب در شبانه روز رسید، در حالی که میانگین مصرف گاز این بخش در روزهای عادی بین 8-7 میلیون متر مکعب است.
وی همچنین اولویت فعالیت شرکت را تامین گاز مصرفی بخش خانگی در فصل زمستان بیان کرد.
در برخی از روزهای آذر امسال بارش برف و یخبندان دمای هوا در گلستان را تا منفی 14 درجه کاهش داد که برای تامین گاز بخش خانگی و جلوگیری از افت فشار گاز، سوخت بخش صنعت و جایگاه های سی ان جی در مواردی قطع شد.
شرکت گاز گلستان علاوه بر مشترکان واحدهای تولیدی و صنعتی و جایگاه های سوخت سی ان جی، بیش از 500 هزار مشترک خانگی دارد.
طبق گزارش هواشناسی گلستان، هم اکنون آسمان گرگان مرکز استان صاف و دمای آن یک درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد، در حالی که پیشنیه دمای گرگان در24 ساعت گذشته 12درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار : پری سالارنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.