به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاح ستاد انتخابات در فرمانداری ویژه گنبدکاووس بعداز ظهر شنبه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد و در آن فرماندار ویژه این شهرستان در سخنانی اجرای دقیق قانون و صیانت از آرای مردم را از وظایف اصلی دست اندرکاران برگزاری انتخابات ذکر کرد.
غبدالقدیر کریمی افزود: تلاش می کنیم در ماه های آینده با استفاده از همه ظرفیت های موجود در شهرستان و با همکاری هیات های نظارت و بازرسی و نیز استفاده از فضای دوستانه و تعامل موجود در شهرستان، انتخاباتی با شکوه و با حضور گسترده مردم در گنبدکاووس برگزار شود.
وی با اشاره به همزیستی اقوام و مذاهب مختلف در گنبدکاووس گفت: در راستای تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی، همه اعم از علمای اهل سنت و شیعه، ائمه جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی، بایستی شرایط مطلوب را برای حضور حداکثر مردم در انتخابات فراهم نماییم.
معاون استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس بدون کوچکترین جانبداری ازجریان یا نامزدی خاص و فقط با هدف اجرای مر قانون و اجابت خواسته رهبر معظم انقلاب برای صیانت از آرای واقعی مردم، فعالیت خواهد کرد و اعضای ستاد انتخابات، خداوند را ناظر بر اعمال خود می دانند.
کریمی ایجاد فضای مناسب برای فعالیت تمامی گروه های و جریان های سیاسی و احزاب مختلف را که در چارچوب های مورد تایید نظام فعالیت سیاسی می کنند، در انتخابات ضروری توصیف و ابراز امیدواری کرد که نتیجه تلاش ها و فعالیت بدون حاشیه و چالش این گروه های به حضور گسترده تر مردم در انتخابات منجر شود.
در این آیین معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا در روز 29 اردیبشهت سال 96 گفت: بر اساس قانون و دستورالعمل های ابلاغی، فعالیت ستادهای انتخابات در شهرستان ها از ماه ها قبل آغاز می شود.
فرهاد شیبک گفت: امروز با فراهم کردن مقدمات لازم، شاهد آغاز فعالیت رسمی ستاد انتخابات در شهرستان گنبدکاووس هستیم و در هفته ها و ماه های آینده، برنامه های برگزاری انتخابات مطابق جدول برنامه ریزی که واصل شده است، با جدیت انجام خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان و اقع است.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.