احسان گوهری راد روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از ۵۰ معلم نمونه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: پرداخت این مطالبات از سوی دولت و وزارت آموزش و پرورش با وجود شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی کشور، سبب شد تا فرهنگیان گلستان با کمترین معوقه و مطالبه مالی، سال جاری را آغاز کنند.

وی، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و احداث مسکن فرهنگیان بدون مسکن را از دیگر اقدامات دولت و وزارت آموزش و پرورش برای افزایش سطح رفاه فرهنگیان در چند سال اخیر دانست و افزود: دولت همواره در حال تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و ارتقای پایه حقوق معلمان با حفظ کرامت انسانی است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس گفت: مدیران، معلمان، کارشناسان و راهبران آموزشی گلستان از هفته اول تعطیلی مدارس، برنامه‌های آموزشی خود را از طریق پیام رسان‌ها و فضای مجازی آغاز کردند که این رویه همچنان ادامه دارد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: در سه سال اخیر سالانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای عمران و نوسازی مدارس شهرستان اختصاص یافت که بالاترین رقم در بین دیگر شهرستان‌های استان بود.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک هفته معلم گفت: در این ایام از ۵۰ معلم برگزیده که از بین افزون بر ۶ هزار معلم شاغل در نظام تعلیم و تربیت شهرستان انتخاب شدند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل می‌شود.

کمال الدین نظرنژاد اظهار داشت: ۲ تن از معلمان گنبدی امسال برگزیده استانی شدند که یک نفر آنان به مرحله کشوری راه یافت.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان، ۸۱ هزار دانش آموز و افزون بر ۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.