مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر در بیماری کرونا، ۱۷ هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته دو میلیون ریال با مشارکت گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، گروههای مردم نهاد و فعالان اجتماعی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان استان توزیع می شود .

**

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان طرح "خانه های قرآنی" با حمایت مالی ستاد کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان اجرا می شود.

مهدی بیکی ادامه داد: این طرح شامل بخش های آموزش قرآن توسط پدر به فرزند، آذین بندی خانه های قرآنی، روخوانی قرآن به صورت خانوادگی و نقاشی آیات قرآنی است.

**

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه ۲۱ هزار دانش آموز روستایی و عشایر استان به اینترنت، فضای مجازی و حتی تلویزیون دسترسی ندارند گفت: برای این افراد محتوای آموزشی به شکل مکتوب تدوین و توسط راهبرها به آنان تحویل داده می شود.

**

احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از دریافت گواهی نشان جغرافیایی ملی رشته زیورآلات ترکمن ویژه استان خبر داد.

نشان جغرافیایی، نشانه‌ای است که مبدا یک کالا را به قلمرو، منطقه یا ناحیه‌ای از کشور منتسب می‌کند مشروط بر اینکه کیفیت و مرغوبیت یا سایر خصوصیات کالا قابل انتساب به آن منطقه باشد.

**

شهردار گرگان با اشاره به اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ۹۰ محله این شهر گفت: مردم می‌توانند برای مشارکت در این طرح به مساجد محل مراجعه کرده و با شناسایی افراد نیازمند، برای کمک به آنان پیشقدم شوند.

**

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که ۳ بقعه متبرکه شاخص این استان در گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر مجهز به فیبر نوری شده و از این پس برنامه های معنوی و مذهبی را بدون حضور دستگاه سیار و به صورت زنده از شبکه تلویزیونی استانی و سراسری پخش خواهند کرد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار داشت: هزینه اجرای فیبر نوری در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله شهر گرگان، یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس و آق‌امام آزادشهر توسط مخابرات استان پرداخت شد.

**

فرماندار گرگان در جلسه کارگروه گندم، آرد نان گفت: تمهیدات لازم برای پخت نان و تامین نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان دیده شده و نانوایان در این راستا باید مسایل بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.