به گزارش خبرنگار مهر، حسن پور میرزا ظهر سه شنبه در جلسه شورای فضای مجازی عقیدتی سیاسی اظهارکرد: انقلاب اسلامی به جهت ماهیت ضد استکباری خود منافع قدرت های جهانی را با خطر مواجه کرده از این رو استکبار و صاحبان قدت به منظور حفظ و کسب منافع خود، انقلاب اسلامی را از نخستین روزهای شکل گیری تاکنون با تهدیدات گوناگون مواجه کرده اند.

وی افزود: این تهدیدات در شکل ها و شیوه هایی مختلف از انواع سخت و نیمه سخت و نرم ادامه دارد و با درایت و رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب همه شیطنت دشمنان خنثی شده است.

پورمیرزا با تاکید بر تاثیر رسانه بر اندیشه و زندگی و الگوی رفتاری مخاطبان، تصریح کرد: رسانه ملی تاثیر شگرف و عمیقی در خنثی سازی سیاست خصمانه دشمنان در موضوع کرونا داشت و تمام بار روانی دشمنان در این زمینه را به خوبی مدیریت و خنثی کرد.

وی بیان کرد: اعتماد بالای مردم و جامعه در خصوص اطلاعات کووید ۱۹ به رسانه ملی خود بی تاثیر بودن تفکرات غلط رسانه های غربی و نقشه اتاق فکر دشمنان را به اثبات رساند.

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: از تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ایران، ایجاد بحران ساختگی و بزرگ نمایی و بی تفاوتی مسئولان در خدمت رسانی است که باید با تولید محتوی درست و تاثیرگذار تمام خدمات ارزشمند مسئولان را در فضای مجازی به مردم کشور نشان داد و در زمینه بصیرت افزایی و آگاه سازی برای عدم توجه به ترفندهای دشمنان مدبرانه تلاش شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.