به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این اتاق، علی محمد چوپانی اظهار داشت: با اعتبار پرداخت شده توسط خیرین، علاوه بر خرید ۵۵ دستگاه ونتیلاتور (تهویه های مکانیکی که برای تنفس بیماران استفاده می شود) و ملزومات آن به ارزش ۷۸ میلیارد ریال، نقاهت‌گاه ۲۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی استان در هتل ورزش گرگان تجهیز شد.

از دستگاه های ونتیلاتور تهیه شده، ۱۷ دستگاه به بیمارستان پیامبر اعظم گنبدکاووس، ۸ دستگاه برای هر کدام از بیمارستان های شهید صیادشیرازی و پنج آذر گرگان، ۵ دستگاه به بیمارستان بقیه الله علی‌آباد کتول، ۳ دستگاه به بیمارستان آل‌جلیل آق‌قلا و ۲ دستگاه به بیمارستان های شهدا بندرگز، امام علی (ع) کردکوی، امام خمینی (ره) بندرترکمن، تامین اجتماعی گنبدکاووس، شهدا گنبدکاووس، فاطمه زهرا (س) مینودشت و رسول اکرم (ص) کلاله اهدا شد.

وی افزود: همچنین با حمایت خیرین و همکاری جهاد دانشگاهی گلستان، کارگاه‌های مشاغل خانگی و تولیدی کوچک، ماسک و گان مورد استفاده پرستاران و پزشکان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند را تولید و در اختیار آنان قرار می دهند.

چوپانی گفت: امیدواریم فعالین اقتصادی همچنان حمایت خود را از قرارگاه پشتیبانی مالی ستاد مقابله با ویروس کرونا در اتاق بازرگانی گرگان برای مهار این بیماری ادامه دهند.

اتاق بازرگانی گرگان بیش از ۸۰۰ عضو فعال اقتصادی دارد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تاکنون ۴۵ نفر در این استان بر اثر شیوع کرونا جان خود را از دست دادند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.