مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مدت حضور خود تا نهم شهریور به مردم محروم ۱۲ روستای دهستان سلطانعلی بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس خدمات مختلف را ارائه می دهد.

امیرحسین رسولی افزود: تیم درمان به صورت ثابت در روستای قورپلجه مستقر است و سایر نیروهای جهادی در روستاهای امیدآباد، امیدیه، توحید یک و دو، فیضیه یک و دو، سلمان یک و دو و ابوذر یک، دو و سه به مردم محروم خدمات رسانی می کنند.

به گفته وی، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه ریزی کرده تا به مدت چهار سال به مردم روستاهای دهستان سلطانعلی گنبدکاووس خدمات رسانی کند که امسال دومین مرحله اعزام آنان به منطقه انجام شد.

مسئول قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: رویکرد فعالیت امسال اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعزام ۱۵۰ نفر در بخش های مختلف درمانی، فرهنگی، توانبخشی و کارآفرینی است.

رسولی با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و ۱۰۰ نفر از مردم دهستان سلطانعلی توسط کادر درمانی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران ویزیت شدند گفت: امسال پیش بینی می شود این آمار به هزار و ۲۰۰  برسد.

وی افزود: با توجه به گسترش سطح ارائه خدمات، متخصصان گوش حلق و بینی و جراحی داخلی، تیم توانبخشی و داروسازی و در کنار آنان تیم آزمایشگاه به مردم روستاهای هدف دهستان سلطانعلی خدمات می دهند و تیم فرهنگی با ۹ روحانی و تیم رسانه در روستاهای مختلف به صورت چرخشی فعالیت دارند و تیم عمرانی برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام در روستای فیضیه دو و تیم کارآفرینی در روستاهای امیدیه و امیدآباد آموزش قالی‌بافی انجام خواهند داد.

به گزارش ایرنا دهستان سلطانعلی بخش مرکزی گنبدکاووس با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت دارای ۲۸ روستا است که گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران از امروز تا ۹ شهریور در ادامه خدمات رسانی سال گذشته برای مردم ۱۲ روستا برنامه های مختلف اجرا می کند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.