فرماندار شهرستان گرگان گفت: در سال گذشته در شهرستان گرگان حدود ۶۰ هکتار سیاه دانه با میانگین برداشت ۸۰۰ کیلوگرم در هکتار کشت و برداشت شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان به نقل از فرمانداری گرگان، مهندس حمیدی در حاشیه دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: یکی از اولویت هایی که از ابتدای مسئولیت در فرمانداری دنبال و حمایت کردیم، تغییر الگوی کشت و هدایت کشاورزان به سمت گیاهان دارویی و گلخانه ای با برنامه ریزی کنترل کشت و نظارت جهاد کشاورزی شهرستان بود که امروزه با استقبال کشاورزان روبه رو شده است.

وی در ادامه در خصوص تحویل و بازار فروش گیاه سیاه دانه، گفت: علاوه بر فروش در بازار توسط کشاورزان، جهاد دانشگاهی از ابتدای برداشت سیاه دانه اقدام به خرید این محصول در شهرستان کرده است.

فرماندار گرگان همچنین با اشاره به مدت زمان خرید محصول از طرف جهاد دانشگاهی، یاد آور شد: مدت زمان خرید محصول با توجه به اعلام جهاد دانشگاهی تا ابتدای شهریور ماه بوده و نیاز است کشاورزان در صورت تمایل فروش هر چه سریعتر اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری گرگان، هرگونه شائبه تعیین قیمتی در خصوص گیاه سیاه دانه و سایر محصولات گلخانه ای از سوی فرمانداری تکذیب می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.