به گفته اعضای هئیت مدیره باشگاه دارایی گز، اگر تا پایان این هفته نتوانند تامین منابع مالی داشته باشند، امتیاز تیم دارایی گز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به فروش می گذارند.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، جلسه هیئت مدیره باشگاه دارایی گز برای ارزیابی شرایط حضور این تیم در لیگ دسته دوم کشور عصر روز گذشته در محل دفتر باشگاه برگزار شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه دارایی در این جلسه اعلام کردند «با وجود تمام تلاشها‌ و پیگیری ها برای جذب اسپانسر و منابع مالی از سوی این مجموعه و مسئولین استان و شهرستان اما آنچه که مشخص است تاکنون هیچ نتیجه مطلوبی که بتواند شرایط حضور این تیم را در مسابقات فراهم سازد، حاصل نشد. تیم دارایی برای حضور آبرومند در مسابقات لیگ ‌دسته دو کشور، نیاز به یک و نیم میلیارد تومان بودجه دارد و تامین آن از توان این مجموعه خارج است».

اعضای هیئت مدیره در پایان این جلسه عنوان کردند «در حالی که لیگ دسته دوم فوتبال کشور بزودی آغاز می شود،‌ تنها نماینده فوتبال استان برای حضور در این رقابت ها به علت عدم تامین منابع مالی وضعیت نامشخصی دارد‌‌ و به همین جهت اگر منابع مالی برای حمایت از این تیم‌ مردمی تامین شود، با قدرت در خدمت فوتبال استان خواهند بود در غیر این صورت تا پایان این هفته امتیاز باشگاه دارایی گز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به فروش می رسد».
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.