برای نخستین‌ بار در تاریخ صنعت بیمه کشور، تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت

 

به گزارش جماران، این جایزه ۹۹ اسفند در چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ازسوی وزیر صنعت، معدن، تجارت به محسن پورکیانی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.

پورکیانی نخستین مدیرعامل بیمه ایران است که موفق به اخذ این جایزه ارزشمند شده است.

در حاشیه این مراسم، افتخاری، عضو هیات‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ایران گفت: با توجه به پیش گامی بیمه ایران در صنعت بیمه کشور، استقرار مدل تعالی سازمانی منطبق بر مدل سرآمدی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا – EFQM از سال ۱۳۹۳ با جدیت آغاز شد و امسال با حضور موفق در جایزه ملی تعالی سازمانی به ثمر نشست.

وی افزود: این حرکت با تعیین جهت‌گیری سازمان از طریق پیاده‌سازی نظام جامع برنامه‌ریزی استراتژیک و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی برای برآورده ساختن انتظارات و خواسته‌های فزاینده و به‌حق ذی‌نفعان همچون مشتریان، جامعه، کارکنان، سهامداران و دولت به انجام رسید.

افتخاری با بیان اینکه پاسخگویی سریع و مطلوب به نیازهای مشتریان و ذی‌نفعان به صورت نظام‌مند و ساخت یافته از دیگر اهداف استقرار مدل تعالی سازمانی در بیمه ایران بوده است، اظهارکرد: روحیه تعالی‌جویی در شرکت بیمه ایران، در بیانیه چشم‌انداز “بیمه ایران، سرآمد در غرب آسیا” متبلور شده و همه اقدامات این شرکت در حوزه تعالی سازمانی، فراتر از عناوین و افتخاراتی که بدان تعلق گرفته، در راستای تحقق این هدف است.

بیمه ایران پارسال نیز موفق به اخذ تقدیرنامه ۴ ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی شده بود و امسال با دریافت تندیس بلورین، موفقیت بزرگی را برای صنعت بیمه کشور رقم زد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی آسیا

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.