بایستی بگوییم یکی از راه های پرسود در دنیا احداث باغ گردو است.مشاوره و خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو می تواند راهی مطمئن برای شروع این سرمایه گذاری باشد.

آیا می خواهید جزو افرادی باشید که به یک سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود برسید؟ می خواهید زمین خالی و خشک شده خود را سبز و پرمحصول کنید؟ برای نسل های بعدی خود یک درآمد بگذارید ؟

پس بایستی بگوییم یکی از راه های پرسود در دنیا احداث باغ گردو است.مشاوره و خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو می تواند راهی مطمئن برای شروع این سرمایه گذاری باشد.

چرا باغ گردو بهترین انتخاب در سرمایه گذاری است

گردو محصولی با ارزش غذایی بالاست که در بازار طرفداران زیادی دارد.از طرفی به عنوان یک رقم صادراتی است که سالانه به میزان زیادی با قیمت مطلوب صادر می شود.گردو در صنایع مختلفی استفاده شده و از چوب آن در مبلمان استفاده می کنند که یک سوددهی جداگانه به حساب می آید.

درختان گردو بین 50 تا 75 کیلوگرم گردو خشک به بار می آورد و در یک باغ گردو یک هکتاری شما شاهد بیش از 5 تن بار گردو خواهید بود که در بازار با قیمت مناسبی می توانید آن را بفروشید.این یک سرمایه گذاری موفق در زمینه احداث باغ گردو است.

لیست قیمت و خرید نهال گردو : https://gerdo.pro/

راهنمای احداث باغ گردو

برای داشتن یک باغ پر از گردو برنامه ریزی و در نظر گرفتن گام های مفید در این راه بسیار اهمیت دارد.اگر از کشاورزانی هستید که می خواهید سرمایه گذاری خود را روی باغ گردو داشته باشید بایستی به تمام پارامترهای مهم در احداث باغ گردو توجه کنید.

در ادامه به مهمترین فاکتورهای احداث باغ گردو می پردازیم :

  1. شناخت درختان گردو متناسب با اقلیم منطقه

رقم نهال گردویی را انتخاب و خریداری کنید که سازگار با آب و هوا منطقه کاشت باشد.اقلیم کاشت نهال گردو به سه دسته سردسیر, گرمسیر و معتدل تقسیم می شود.در مناطق سردسیر نهال گردو مقاوم به سرما و برای اقلیم گرمسیر ارقام نهال گردوهای گرمسیری که مقاوم به گرما هستند را خریداری نمایید.

  1. خرید نهال های پیوندی و زودبارده

اگر می خواهید باغ شما در کوتاه مدت به باردهی برسد و باردهی آن تجاری و اقتصادی باشد از ارقام نهال گردو  اصلاح شده و پیوندی خریداری کنید.این نهال ها با افزایش ژن مثبت در آنها میزان باردهی و کیفیت افزایش یافته است.

  1. رسیدگی های منظم در باغداری

برای رسیدن به یک باغ تجاری گردو حتما رسیدگی های منظم و اصولی باغ گردو را در نظربگیرید.درختان به توجه باغداران برای رشد و به باردهی رسیدن نیاز دارند.

درخت گردو را هر هفته آبیاری کنید. خاک حاصلخیز و لومی شنی برای درخت گردو استفاده کنید.برای افزایش نوررسانی به درخت حد فاصله مناسب میان آنها را رعایت کنید.

بهترین نهال گردو برای سرمایه گذاری کدام است

در هنگام خرید نهال گردو تلاش باغداران بر این است تا نهال گردو پرسود و تجاری را خریداری کنند که در کمترین زمان به بازدهی مطلوب برسند.در میان

  1. گردو چندلر, اولین نهال گردو تجاری

چندلر جزو تجاری ترین رقم نهال گردوهای دنیاست که اصالت این نهال به آمریکا بر می گردد.چندلر از سال اول باردهی را آغاز کرده و از نهال های اصلاح شده و پیوندی پربازده است.

درخت گردو چندلر باردهی تجاری دارد که بیش از 8 تن رقم خورده است.محصولات یکدست و باکیفیتی تولید می کند و مقاوم به سرما و بیماری است.

  1. نهال گردو فرنور, دومین نهال گردو پربار

از گردوهای مناطق سردسیر و کوهستانی که در کمترین زمان ممکن به بازدهی می رسد فرنور است.این نهال گردو همانند چندلر تجاری است و باردهی اقتصادی بالایی دارد.

فرنور را می توان در ارتفاعات بسیار بالا تا 3500 متر کاشت.میزان باردهی بیشتر از 7 تن است.اصالت فرنور فرانسوی است.

  1. نهال گردو پکان; سومین نهال گردو محبوب

گردو گرمسیری که می تواند در مناطق بسیار گرم بدون آنکه آسیبی ببیند رشد کند گردو پکان است.این نهال از لحاظ کیفیت و باردهی نظیر ندارد فقط به سرما حساس است و در اثر سرمای بالا دچار کاهش عملکرد می شود.

پکان زودبارده است و داراز پوست کاغذی و مغز درشت می باشد.

  1. نهال گردو ژنوتیپ برتر; بی نظیر در باردهی

از نهال گردوهای محبوب که با اصلاحیات صورت گرفته جزو بهترین رقم گردوهاست.ژنوتیپ از سال اول استارت باردهی را زده و در سن بالغ شدن باردهی اقتصادی بسیار بالایی دارد.این نهال گردو از لحاظ کیفیت نظیر نداشته و از نهال های پربار به حساب می آید که باردهی آن بیش از 10 تن است.

در اقلیم کوهستانی و سردسیر رشد می کند و مقاوم به بیماری و سرماست.

سوددهی تضمینی از درخت گردو, کم ریسک در سرمایه گذاری

چه تضمینی برای سرمایه گذاری روی باغ گردو وجود دارد ؟ آیا با احداث باغ گردو می توان یک سرمایه گذاری بدون ریسک داشت ؟

بایستی بگوییم هر کاری می تواند به اندازه خود ریسک پذیر باشد.اما احداث باغ گردو جزو کم ریسک ترین سرمایه گذاری هاست.اما اگر می خواهید به تضمین باردهی درختان گردو خود برسید حتما با یک مشاوره از یک فرد متخصص نهال گردو اصلاح شده و پیوندی که از لحاظ باردهی و کیفیت مناسب تر است و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه کاشت است را خریداری کنید.

خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو; مرکز تولید نهال تجاری در کشور

در این مطلب از نهالستان نوین گردو به احداث باغ گردو و راهنمای خرید نهال گردو پرسود و تجاری پرداختیم.باغ گردو می تواند بهترین سرمایه گذاری بلند مدت برای هر باغدار تا یک نسل بعد از خودش باشد.

اما برای رسیدن به یک باغ پررونق تجاری گردو بایستی تمامی نکات و فاکتورهای مهم احداث باغ گردو را بدانید.یکی از پارامترهای موفقیت در احداث باغ گردو; خرید نهال گردو تجاری و پرسود است.

نهالستان نوین گردو مرکز تولید تمامی ارقام نهال گردو پیوندی و اصلاح شده است که از سال 93 تا به الان موفق به کسب رتبه برترین تولید کننده نهال گردو پیوندی در کشور شده است.

نوین گردو به ازای خرید هر نهال کارت سلامت و گارانتی اصالت با مجوز جهاد کشاورزی ارائه می دهد.همچنین مشتریان عزیز می توانید در صورت نارضایتی از ضمانت بازگشن وجه استفاده نمایید.

جهت مشاوره و خرید آنلاین نهال گردو و حضوری از نهالستان نوین گردو با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

منبع : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت : www.gerdo.pro

شماره تماس : 09121243597

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.