شیراز، یکی از شهرهای زیبا و جذاب در ایران است که هرساله، تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی را به سمت خود می کشاند. در شیراز، تعداد زیادی عمارت قدیمی، باغ سرسبز، موزه، پارک و... وجود دارد که مردم را با فرهنگ و تاریخ پربار مردم ایران زمین آشنا می کند. در سفر به شیراز، یکی از موضوعات بسیار مهم، انتخاب و رزرو هتل در شیراز است. با رزرو هتل در شیراز، شما می توانید اوقات سفرتان را در آرامش و راحتی بگذرانید و با انرژی بیشتر مشغول تفریح و گشت‌وگذار در شیراز شوید.

شیراز، یکی از شهرهای زیبا و جذاب در ایران است که هرساله، تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی را به سمت خود می کشاند. در شیراز، تعداد زیادی عمارت قدیمی، باغ سرسبز، موزه، پارک و... وجود دارد که مردم را با فرهنگ و تاریخ پربار مردم ایران زمین آشنا می کند. در سفر به شیراز، یکی از موضوعات بسیار مهم، انتخاب و رزرو هتل در شیراز است. با رزرو هتل در شیراز، شما می توانید اوقات سفرتان را در آرامش و راحتی بگذرانید و با انرژی بیشتر مشغول تفریح و گشت‌وگذار در شیراز شوید. اگر دوست دارید راهنمای گردش در شیراز را بخوانید و نهایت لذت را از سفر به شیراز ببرید، در این نوشته با ما همراه باشید تا شما را با دیدنی های شیراز و بهترین هتلهای پنج ستاره شیراز آشنا کنیم.

آشنایی با مهم ترین مکانهای دیدنی شیراز

در سفر به شیراز، بازدید از مکانهای دیدنی زیر را در اولویت قرار دهید؛ زیرا این مکانها از جذاب ترین جاذبه های دیدنی شیراز محسوب می شوند:

  • تخت جمشید
  • مقبره کوروش کبیر
  • آرامگاه حافظ
  • آرامگاه سعدی
  • حمام و بازار وکیل
  • باغ عفیف آباد
  • باغ ارم
  • مسجد نصیرالملک
  • خانه زینت الملوک
  • عمارت شاپوری
  • باغ نارنجستان قوام
  • ارگ کریم خان
  • باغ دلگشا
  • آرامگاه شاهچراغ
  • باغ جهان نما
  • عمارت کلاه فرنگی
  • موزه موسیقی
  • آبشار مارگون سپیدان

دیدن این جاذبه های تاریخی، خوش‌طبعی و هنر دستان مردم شیراز را به شما نشان می دهد.

خوردن غذاهای خوشمزه شیرازی در سفر به شیراز

وقتی به شیراز سفر کردید، خوردن غذاهای معمولی و همیشگی را فراموش کنید و طعم غذاهای محلی شیرازی را بچشید تا با فرهنگ غذایی مردم شیراز و طعم لذیذ غذاهای این شهر بیشتر آشنا شوید.

از جمله غذاهای خوشمزه شیرازی می توان از کلم پلوی شیرازی، شکر پلو، قورمه به، لوبیا پلو، رب پلو، اشکنه، هویج پلو، شیرازی پلو، کوفته سبزی، کوفته هلو، دمپختک، آش سبزی، دو پیازه آلو و یخنی نخود نام برد. فالوده شیرازی هم از معروفترین دسرهای شیرازی است که حتماً باید در شهر شیراز، فالوده اصیل شیرازی را امتحان کنید.

آشنایی با سوغاتی های شیراز

اگر می خواهید سوغاتی های شیراز را تهیه کنید و به خانه بیاورید، لازم است بدانید که خوراکی های خوشمزه مانند مسقطی، کلوچه شیرازی و بادام سوخته از جمله سوغات های شیراز هستند. عرقیات گیاهی مانند بهار نارنج و بیدمشک شیراز، عطر و بوی بسیار خوبی دارند و سوغات شیراز محسوب می شوند. همچنین در سفر به شیراز، شما می توانید انواع صنایع دستی شیراز مانند گلیم، جاجیم، زیرانداز نمدی، تابلوهای معرق، سفال و ظروف خاتم کاری را خریداری کنید.

تنوع اقامتگاه ها برای رزرو هتل در شیراز

شیراز، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است؛ به همین دلیل، تعداد زیادی هتل و اقامتگاه شیک و مجهز در این شهر وجود دارد. در سفر به شیراز، شما می توانید انتخاب کنید که روزهای سفرتان را در هتلهای شیراز بگذرانید یا یکی از اقامتگاه های بومگردی شیراز را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در ادامه، با چند مورد از بهترین هتل های پنج ستاره شیراز آشنا خواهید شد؛ پس اگر قصد رزرو هتل شیراز را دارید، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 

2

 

معرفی هتلهای پنج ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، هتلی پنج ستاره و لوکس است که در کنار دروازه قرآن شیراز قرار دارد. تنوع امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز شما را شگفت زده می کند. از جمله امکانات ارائه شده در هتل بزرگ شیراز می توان به وجود استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، میز فوتبال دستی، سالن ماساژ، ترانسفر، رستوران، کافی شاپ، روف گاردن، کافی نت، آتلیه عکاسی، سالن تشریفات، رستوران ایتالیایی، رستوران دریایی، رستوران ایرانی، فروشگاه، پارکینگ سرپوشیده و... اشاره کرد. چشم انداز اتاق های هتل بزرگ شیراز رو به کوه های شیراز است و منظره زیبایی دارد. اگر به دنبال هتلی لوکس و شیک برای اقامت در شیراز هستید، رزرو هتل بزرگ شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل چمران شیراز

یکی دیگر از هتلهای لوکس و پنج ستاره شیراز، هتل چمران است. ساختمان هتل چمران شیراز، جزو مرتفع ترین ساختمانهای شیراز محسوب می شود و منظره کاملی از شهر شیراز را به شما نشان می دهد. از جمله امکانات جالب هتل چمران می توان به وجود سالن اسپا، مجموعه ورزشی، کافی شاپ، رستوران ایرانی و بین المللی، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. در رستوران های هتل چمران شیراز، شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، فست فود و غذاهای شیرازی را سفارش دهید و آنها را به همراه شربتها و عرقیات گیاهی نوش جان کنید.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه، هتلی لوکس است که با معماری سنتی ساخته شده است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. وجود مجموعه آبی، حمام سنتی، طلافروشی، فروشگاه صنایع دستی، مرکز سلامتی و سالن های کنفرانس از جمله امکانات هتل زندیه است. با اقامت در هتل زندیه شیراز، به مکانهای دیدنی و مهم شیراز نیز نزدیک خواهید بود.

 

 

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز، یکی دیگر از هتلهای لوکس و مجلل در این شهر است. این هتل پنج ستاره در بلوار آزادی شیراز قرار دارد که یکی از زیباترین خیابانهای شیراز است. فضای اطراف هتل پرسپولیس در اردیبهشت ماه، با عطر بهار نارنج و گیاهان خوشبو پر می شود. وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن همایش، کافی نت، فروشگاه سوغاتی، لابی مجلل و حمام سنتی از جمله امکانات هتل پرسپولیس شیراز هستند.

با اقامت در هتل پرسپولیس شیراز، شما به آرامگاه حافظ و باغ جهان نما نزدیک هستید و می توانید با پای پیاده، به این دو مکان دیدنی و مهم در شیراز بروید.

رزرو هتل در شیراز با سامانه سفربازی

برای رزرو هتل های شیراز با بهترین قیمت، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و هتل موردنظر خود را با قیمت عالی رزرو کنید. در سفربازی، انواع هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و اقامتگاه سنتی و بومگردی وجود دارند و شما می توانید با توجه به بودجه سفرتان، اقدام به رزرو هتل در شیراز کنید و اقامتی راحت و آرام را در شهر بهار نارنج تجربه کنید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.