هر شهری در فصول مختلف جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد مخصوصاً شهر استانبول که در فصل زمستان فرصت‌های جذاب بسیار زیادی را برای خرید به وجود می‌آورد.

هر شهری در فصول مختلف جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد مخصوصاً شهر استانبول که در فصل زمستان فرصت‌های جذاب بسیار زیادی را برای خرید به وجود می‌آورد. این شهر پر جنب و جوش و سرزنده دارای بازار‌های پر ازدحام و مکان‌های باستانی و رستوران‌های با کیفیتی است که در فصل زمستان نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارند. جا‌های دیدنی استانبول در زمستان شامل پیست اسکی کاراتپه و سورتمه سواری در دریاچه چیلدیر است. همچنین در این فصل تخفیف‌های بسیار خوبی در مراکز خرید این شهر ارائه می‌شود که می‌توانید از خرید‌های پر تخفیف بهره ببرید و از تله کابین و سورتمه سواری بر روی یخ استفاده کنید. همسفر ما باشید تا در زمستان به جا‌های دیدنی استانبول سفر کنیم.

 

 

سفر در زمستان به استانبول

پیش از این که اقدام به سفر در این فصل به استانبول کنیم لازم است تا هدف خود را از این سفر کاملاً مشخص نمایید. فصل زمستان یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول بوده اما دلیل علاقه‌مندی بسیاری از افراد برای دیدن جا‌های دیدنی استانبول در زمستان چیست. استانبول در زمستان بسیار زیبا و پویا به نظر می‌رسد و کار‌ها و تفریحات بسیار زیادی در این فصل در استانبول وجود دارد که باعث لذت بخش شدن سفر در این فصل می‌شود. به عنوان مثال قیمت تور استانبول در فصل زمستان بسیار ارزان‌تر از سایر فصل‌های سال است.

به دلیل تمام جذابیت‌ها و تفریحاتی که در شهر استانبول وجود دارد سرمای هوا نمی‌تواند چیزی از این جذابیت‌ها کم کند. به همین دلیل برخی معتقدند فصل زمستان به عنوان یک فصل طلایی برای سفر به این شهر است. چرا که در این فصل استانبول به صورت کاملاً چشمگیری خلوت‌تر بوده و برای بازدید و لذت بردن از امکانات تفریحی و رفاهی نیازی نیست در صف‌های طولانی منتظر بمانید. علاوه بر تمامی این موارد قیمت بلیط و هتل‌های استانبول در فصل زمستان بسیار پایین‌تر است که همین موضوع زمستان را فصلی دلنشین برای سفر به استانبول تبدیل کرده است.

تخفیف ‌های بی ‌نظیر زمستانه در استانبول

بسیاری از افراد برای خرید به استانبول سفر می‌کنند چرا که بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر که دارای شعبات متعددی از بهترین برند‌های جهانی بوده در استانبول در حال ارائه خدمات هستند. این فروشگاه‌ها و مراکز خرید در فصل زمستان تخفیف‌های بسیار خوبی بر روی اجناس خود می‌گذارند و به همین دلیل در زمان سفر در فصل زمستان به استانبول علاوه بر تفریح و استفاده از بسیاری امکانات زمستانی در این شهر می‌توانید از خرید‌های پرتخفیف نیز بهره ببرید.

 

images_1671527069

 

بهترین مکان ‌های دیدنی استانبول در فصل سرد زمستان

برخی از مکان‌ها و جا‌های دیدنی در شهر استانبول وجود دارند که باید در فصل زمستان برای دیدن و استفاده از امکانات آن‌ها به استانبول سفر کرد. یکی از این مکان‌ها پیست اسکی کاراتپه است. تمامی افرادی که به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند این پیست اسکی را به عنوان مهم‌ترین و مهیج‌ترین تفریح خود می‌شناسند. این پیست اسکی در جنوب شرقی شهر استانبول واقع شده و به عنوان یک مکان طلایی برای ورزش‌های کوهستانی مانند اسکی محسوب می‌شود.

استفاده از تله کابین، اسب سواری و سافاری تنها بخشی از تفریحات لذت بخش این پیست اسکی به شمار می‌آید. در این پیست اسکی امکاناتی نظیر خانه اسکی، هتل لوکس برای اقامت، تله کابین، انواع رستوران‌های با کیفیت، مسیر مخصوص دوچرخه سواری، سافاری سواری، سورتمه سواری روی یخ و زمین چمن برای بازی فوتبال در نظر گرفته شده است.

دریاچه چیلدیر، بهشت سورتمه سواران

اگر به دنبال یک فرصت بی‌نظیر و استثنایی برای استفاده از تفریحات زمستانی به خصوص سورتمه سواری هستید حتماً از دریاچه چیلدیر استفاده کنید. دمای منفی ۲۶ درجه سانتی گراد باعث شده تا دریاچه در فصل زمستان به صورت کامل و یک‌دست یخ بزند و یخ‌هایی به ضخامت ۵ سانتی متر به وجود بیاورد. این موضوع سبب شده تا محیطی بسیار مناسب برای سورتمه سواری به وجود بیاید. علاوه بر گردشگران و مسافران مردمان محلی شهر استانبول نیز در فصل زمستان علاقه بسیار زیادی برای استفاده از تفریح سورتمه سواری در این دریاچه دارند.

حمام ترکی‌های استانبول

در کنار هوای سرد و یخبندان استانبول مطمئناً حمام‌های ترکی استانبول بسیار لذت‌بخش خواهند بود؛ چرا که می‌توانید در این حمام‌ها استراحت کنید و علاوه بر لذت بردن از امکانات تعبیه شده در حمام‌های ترکی یک مکان تاریخی و زیبای استانبول را نیز مشاهده نمایید. در حمام‌های ترکی امکاناتی برای پاکسازی بدن و آرامش ذهن تعبیه شده و اتاقی برای ماساژ و لایه‌برداری پوست مرده و اسکراب پوست با روغن‌های گیاهی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می‌شود در زمانی که با تور استانبول در فصل زمستان سفر کردید حتماً از حمام ترکی در هوای سرد استفاده کنید چرا که تجربه‌های بسیار شگفت‌انگیز را کسب خواهید کرد.

 

images_1671527078

 

بازار بزرگ استانبول در زمستان

علاوه بر تمامی تفریحات بی‌نظیر زمستانی، فصل زمستان یک فرصت بسیار مناسب برای خرید است. حال که همسفر ما در فصل زمستان به شهر زیبای استانبول شده‌اید بهتر است تا از بازار بزرگ استانبول دیدن کنیم و از قیمت‌های بسیار مناسب آن نیز لذت ببرید. در بازار بزرگ استانبول علاوه بر خرید بسیار مناسب می‌توانیم قدیمی‌ترین بازار سرپوشیده این شهر دیدن کنیم، از غرفه‌هایی که معماری آن‌ها به دوران عثمانی برمی‌گردد لذت ببریم. فضای گرمی که در داخل بازار بزرگ استانبول وجود دارد یکی از بهترین نقاط برای خرید و تفریح و دیدن آثار و معماری باستانی شهر استانبول در زمستان است. ادویه‌های ترکی از مهم‌ترین سوغاتی‌های استانبول به شمار می‌آید که در بازار بزرگ استانبول تنوع بسیار زیادی از آن‌ها را شاهد هستیم.

بازدید موزه و مساجد استانبول در زمستان

با توجه به اینکه استانبول به عنوان هشتمین شهر پر بازدید جهان شناخته می‌شود که سالانه حدود ۱۴ میلیون نفر بازدیدکننده از این شهر دیدن می‌کنند، موزه‌ها و مساجد و بنا‌های تاریخی بسیاری دارند که در بسیاری از ایام سال مملو از جمعیت و ازدحام بالایی هستند. با توجه به فصل زمستان و کم بودن سفر‌های توریستی و گردشگری به این شهر امکان بازدید از موزه‌ها و مساجد تاریخی و بی‌نظیر استانبول وجود دارد. در حقیقت فصل زمستان باعث به وجود آمدن آرامشی لذت بخش در استانبول می‌شود. استفاده از تور استانبول در فصل زمستان می‌تواند منجر به استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات زمستانی و بازدید از تمامی مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر استانبول شود.

کلام پایانی

در سفر به استانبول در فصل زمستان بسیاری از جاذبه‌های منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد که این جاذبه‌ها مربوط به تفریحات زمستانی و اسکی روی یخ هستند. همچنین جا‌های دیدنی استانبول در زمستان به دلیل خلوتی و عدم ازدحام گردشگران به راحتی قابل دسترس خواهند بود. امکان خرید و استفاده از تخفیف‌های ویژه در فصل زمستان از دیگر موارد مهم سفر در این فصل به شمار می‌آید که در کنار تمامی امکانات و تجهیزات تفریحی، برخورداری از اجناس با کیفیت، با قیمت‌های بسیار مناسب بر لذت بخش‌تر شدن سفر می‌افزاید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.