کلینیک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای آمریکایی لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست در جهان است. از آنجا که فعالیت این برند شناخته‌شده توانسته است رضایت طیف وسیعی از رنگ‌ها و بافت‌های پوستی را جلب کند، به‌کرات می‌توان گفت که محصولات کلینیک فرمولاسیونی کاملاً اختصاصی و پیچیده برای محصولاتش به‌کار گرفته است تا برای تمامی پوست‌ها پیشنهادی داشته باشد. برند اوردینری به تولید محصولات مراقبت از پوست باکیفیت با اثربخشی بالا شهرت دارد. سرم‌های بسیار جذاب این برند توانسته‌اند تا رضایت پزشکان پوست و مصرف‌کنندگان خانگی را برآورده سازند. محصولات اوردینری در کشور کانادا تولید می‌شوند و بسیاری از افراد از این محصولات کمک می‌گیرند تا مشکلات پوستی خود را در خانه به کمک روتین‌های پوستی منظم رفع کنند.

پوست ما آینه‌ای از زیبایی‌های ما است. میزان سلامت پوست ما می‌تواند مقدار توجه ما به سلامت و زیبایی را آشکار کند. دیگر نمی‌توان با مصرف لوازم آرایشی بی‌کیفیت و محصولات مراقبت از پوست فیک مشکلات پوستی را حل کرد؛ بنابراین در ادامه به بررسی محصولات پرطرفدار آرایشی و مراقبت از پوست دو برند کلینیک و اوردینری پرداخته‌ایم.

 

معرفی بهترین محصولات کلینیک

کلینیک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای آمریکایی لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست در جهان است. از آنجا که فعالیت این برند شناخته‌شده توانسته است رضایت طیف وسیعی از رنگ‌ها و بافت‌های پوستی را جلب کند، به‌کرات می‌توان گفت که محصولات کلینیک فرمولاسیونی کاملاً اختصاصی و پیچیده برای محصولاتش به‌کار گرفته است تا برای تمامی پوست‌ها پیشنهادی داشته باشد. این مجموعه کالکشنی کامل از مرطوب کننده‌ها، سرم‌ها، ضدآفتاب‌ها، کرم پودرها، عطرها و محصولات محبوب دیگر را دارا است.

آبرسان کلینیک ۱۰۰ ساعته

این محصول به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوست شما ایجاد نمی‌کند و مانند سایر کرم‌های مراقبت از پوست نیست؛ زیرا هیچ‌گونه فتالات، پارابن، الکل و مواد معطری در آن وجود ندارد. این کرم آبرسان و جذاب با فرمولاسیونی منحصر به فرد، با تخمیر بیولوژیکی آلوورا و اسید هیالورونیک توانسته است رضایت مصرف‌کننده‌ها را جلب کند. در واقع مواد موجود در این محصول می‌توانند به ۱۰ لایه پوستی نفوذ کنند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این آبرسان کمک می‌کند تا منبع آب داخلی پوست نیز حفظ گردد. برای درخشندگی بی‌پایان پوست خود می‌توانید روی این محصول حساب کنید.

 

ضدآفتاب کلینیک

اگر شما هم به دنبال رفع کک و مک‌ها و افزایش شادابی و طراوت پوست خود هستید، لازم است ضدآفتابی باکیفیت تهیه کنید. این ضدآفتاب به خوبی جذب پوست می‌شود و می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید مقاومت کند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که محصولات این چنینی خاصیت دیگری نیز دارند. در واقع این ضدآفتاب به خاطر داشتن خاصیت سان اسمارت پلاس از بروز چین و چروک  و لک‌های جدید بر روی پوست شما جلوگیری می‌کند. برای پوست‌های حساس نیز می‌توان از این محصول استفاده کرد.

کرم دور چشم کلینیک

این محصول در کم شدن پف زیر چشم تأثیر گذار است و باعث افزایش زیبایی و جوان‌سازی پوست شما در قسمت دور چشم می‌شود و البته فرمولاسیون پیشرفته این کرم پوست شما را تحریک به تولید کلاژن بیشتر می‌کند. این محصول می‌تواند به حد خوبی چین و چروک‌های ریز و پنجه کلاغی اطراف چشم‌ها را درمان کند. بافت ابریشمی و سبک این کرم باعث محبوبیت آن در سراسر جهان شده است.

کرم‌پودر ضدآکنه کلینیک

افرادی که به دنبال لاینی کامل برای درمان آکنه هستند، لازم است تا علاوه بر محصولات مراقبت از پوست، به لوازم آرایشی خود نیز توجه کنند. بافت سبک و ظاهر مات و طبیعی این کرم پودر می‌تواند پوشش مناسبی برای ناهمواری‌های پوست‌های آکنه‌دار باشد. افراد با تناژهای روشن و تیره پوستی می‌توانند از این کرم پور برای پوشاندن صورت خود کمک بگیرند. از این کرم پودر جذاب می‌توان برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه استفاده کرد.

ریمل اکستریم ولوم کلینیک

این ریمل به خاطر بافت کرم مانندی که دارد، سنگینی بر روی مژه‌ها ایجاد نمی‌کند و در زمان مناسب خشک می‌شود و عدم حضور مواد معطر در این ریمل باعث می‌شود تا حتی پوست‌های حساس که نگران سوزش و خارش پلک خود هستند نیز بتوانند از این کرم کمک بگیرند. به کمک پاک‌کننده روغنی کلینیک می‌توان به راحتی ریمل را از روی مژه‌ها پاک کرد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که شما می‌توانید مژه‌ها را تا حدی بلندتر و حجیم‌تر کنید؛ زیرا با زدن لایه اول شما می‌توانید مژه‌هایی مشکی و چشمانی اغواگر داشته باشید.

 

معرفی بهترین محصولات کلینیک و محصولات اوردینری (3)

 

معرفی بهترین محصولات اوردینری

برند اوردینری به تولید محصولات مراقبت از پوست باکیفیت با اثربخشی بالا شهرت دارد. سرم‌های بسیار جذاب این برند توانسته‌اند تا رضایت پزشکان پوست و مصرف‌کنندگان خانگی را برآورده سازند. محصولات اوردینری در کشور کانادا تولید می‌شوند و بسیاری از افراد از این محصولات کمک می‌گیرند تا مشکلات پوستی خود را در خانه به کمک روتین‌های پوستی منظم رفع کنند.

سرم لاکتیک اسید اوردینری

این سرم به خاطر داشتن ترکیبات تقویت کننده و کلاژن ساز می‌تواند علاوه بر لایه‌برداری که انجام می‌دهد، در افزایش شادابی پوست شما تأثیرگذار باشد. لایه برداری ملایم این سرم باعث می‌شود تا ابعاد مولکولی بزرگ‌تر بتوانند به درون پوست شما نفوذ کنند. لاکتیک اسیدها با ایجاد لایه‌ای محافظت کننده می‌توانند قدرت آبرسان‌ها را افزایش دهند و از خروج رطوبت جلوگیری کنند. خواص آنتی اکسیدانی مواد موجود در فرمولاسیون این محصول نیز توانسته است تا از بروز لک‌های جدید جلوگیری کند.

سرم رتینول اوردینری

رتینول ترکیبی است که جزء خانواده ویتامین A محسوب می‌شود و این ماده می‌تواند در کاهش چین و چروک و افزایش تولید الاستین و کلاژن تأثیرگذار باشد. این سرم می‌تواند با اثرات پیری پوست مبارزه کند. کاهش التهاب و قرمزی پوست‌های حساس نیز پس از استفاده از این سرم مشاهده شده است.

 

سرم پیلینگ اوردینری

اگر شما هم تمایل دارید تا با هزینه کم در خانه خودتان به صورت تخصصی پوست‌تان را لایه‌برداری کنید، این سرم مناسب شماست. این سرم قرمز می‌تواند پوست شما را به صورت عمقی لایه برداری کند. جالب است بدانید که این سرم ضد لک، ضد چروک و ضد جوش از پوست‌های نرمال تا چرب محافظت می‌کند. از طریق استفاده از سرم در مراحل اسید تراپی و پاک‌سازی، می‌توانید شادابی و طراوت پوست خود را بازیابید.

سرم تقویت کننده مو اوردینری

با استفاده از این سرم، بافت مو ترمیم می‌شود و پپتیدها به فولیکول‌های مو می‌رسند. این سرم نیاز به شستشو ندارد. تمامی مواد به کار گرفته شده در فرمولاسیون این سرم طبیعی هستند و شما می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن‌ موها و پوست، مشکلات مربوط به موی خود را درمان کنید. استفاده از روغن آرگان صد درصد خالص اوردینری، نیز به شما کمک خواهد کرد.

سرم‌های ضد جوش، روشن کننده، ضد چروک،  آنتی‌اکسیدان، آبرسان‌ها، شوینده‌ها، کرم‌ها و تقویت کننده‌های بسیاری توسط این برند تولید شده‌اند. فرمولاسیون اقتصادی و پیشرفته این محصولات باعث شده است تا این اقلام به مراتب بیشتر از سایر محصولات اثربخشی داشته باشند.

 

معرفی بهترین محصولات کلینیک و محصولات اوردینری (1)

 

محصولات اصل کلینیک و اوردینری را از کجا تهیه کنیم؟

با جستجو کردن عباراتی مثل خرید محصولات اصل کلینیک و اوردینری ممکن است با فروشگاه‌های اینترنتی متفاوتی مواجه شوید. تنها تعداد کمی از این فروشگاه‌ها هستند که می‌توانند با صداقت و دانش کامل و ارائه مشاوره تخصصی و رایگان بهترین محصولات را به شما ارائه دهند. بسیاری از این نمایندگی‌ها محصولات های‌کپی و فیک را به فروش می‌رسانند. با مصرف محصولات فیک پوست شما متحمل ضررهای جبران‌ناپذیری خواهد شد. بهتر است از مراکز معتبر اقدام به خرید محصولات برند کلینیک‌ و اوردینری نمایید. برای مثال فروشگاه کاج شاپ تمامی محصولات خود را به همراه ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی محصول برای شما ارسال می‌کند. این محصولات در بسته‌بندی اصلی به همراه بارکد استعلام اصالت کالا برای شما به سراسر ایران ارسال می‌شوند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی فروش مجموعه کاج شاپ در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

از‌آنجاکه پوست و مو جز سرمایه‌های مهم زیبایی هستند، باید با خرید محصولات باکیفیت و اصل، از این سرمایه‌ها محافظت کنیم. داشتن روتین مناسب مراقبت از پوست و مو می‌تواند بسیاری از مشکلات را در خانه بدون نیاز به هزینه‌های زیاد و روش‌های تهاجمی درمان کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.