مشهد مملو از جاذبه های مذهبی و دیدنی است که در طول سال مسافران از سراسر ایران را مجذوب خود می کند. به همین دلیل مراکز اقامتی و هتل ها و هتل آپارتمان های زیادی در آنجا ساخته شده است که بسیار متنوع هستند.

مشهد مملو از جاذبه های مذهبی و دیدنی است که در طول سال مسافران از سراسر ایران را مجذوب خود می کند. به همین دلیل مراکز اقامتی و هتل ها و هتل آپارتمان های زیادی در آنجا ساخته شده است که بسیار متنوع هستند. یکی از هتل های مشهد هتل 4 ستاره تابران است که در 7 طبقه ساخته شده و اقامتی مجلل و خاطره انگیز را ارائه می دهد. این ساختمان بسیار شیک است و شما خود را در یک لابی خارق العاده خواهید دید که کارکنان مجرب هتل منتظر شما هستند. نمای جذاب و دنج و کاناپه های راحت از جمله ویژگی های هتل 4 ستاره تابران مشهد است که می توانید چند روزی در آن اقامت کنید و از سفر خود لذت ببرید.

با تحویل مدارک لازم وارد اتاق های هتل می شوید که مجهز به مجموعه ای از خدمات از جمله صندوق امانات، کولر، اینترنت، مینی بار، سرویس رومی، تلویزیون و ... هستند و اقامت شما را تسهیل می کنند. برخی از اتاق‌های هتل تابران مشهد دارای جکوزی هستند و با مدرن بودنشان باعث می‌شوند راحت‌تر سفر کنید. سونای خشک، استخر و ورزش های آبی از جمله امکانات هتل تابران است که به شما انرژی می دهد و لحظات هیجان انگیزی را در آنجا خواهید داشت. اگر قصد برگزاری یک جلسه یا سمینار را دارید، این هتل با داشتن اتاق کنفرانس عالی آماده میزبانی از شما و عزیزانتان است، زیرا مجهز به امکانات به روز مانند پروژکتور، بلندگو و غیره است تا به برگزاری هر چه بهتر مراسم شما کمک کند. هتل تابران  مشهد دارای امکانات مختلفی است که برخی از آنها معرفی شده اند، اما بد نیست بدانید که غرفه صنایع دستی و مرکز خرید نیز در مجاورت آن قرار دارند و امکان خرید سوغاتی را برای همه مسافران فراهم می کنند. لازم نیست برای ناهار یا شام بیرون بروید، زیرا رستوران هتل با منوی متنوع خود پذیرای شماست. در آنجا می توانید خود را با یک غذای خوشمزه پذیرایی کنید و انرژی لازم برای ادامه سفر را دریافت کنید. کافه هتل انواع دسرهای خوشمزه را نیز ارائه می دهد و توصیه می کنیم حتما در آنجا امتحان کنید. فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع) نسبتا زیاد نیست و به راحتی می توانید به حرم برسید. همچنین می توانید از دیدنی های مشهد مانند کوه سنگی، آرامگاه نادرشاه افشار، باغ های وکیل آباد، پارک آبی و باغ گیاه شناسی دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید. این هتل گزینه مناسبی جهت رزرو هتل مشهد می باشد.

هتل ذاکر مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس در شهر مشهد ممکن است هتل ذاکر باشد که در فاصله نزدیکی از حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل همچنین دسترسی آسانی به اکثر جاذبه های شهر مذهبی ایران، مشهد دارد. هتل دو ستاره ذاکر اقامتگاهی فوق العاده برای مهمانانی است که به قیمت مناسب و کیفیت بالا اهمیت می دهند. رستوران و کافی شاپ غذاهای خوش طعمی را سرو می کند. اتاق VIP نوعی اتاق ماه عسل است که برای زوج های تازه ازدواج کرده آماده شده است. اتاق ها و سوئیت های دو نفره، توئین، سه تخته و چهار نفره از ظرفیت های مختلف اتاق های هتل هستند. تمامی اتاق ها به گونه ای مبله و طراحی شده اند که برای کسانی که این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند، آرامش و راحتی را به ارمغان می آورد. پرسنل مجرب هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای مهمانان محترم خود رقم بزنند. تاکسی سرویس، اینترنت رایگان و خدمات خشک شویی و لاندری از دیگر مزایایی است که می توانید از آنها بهره مند شوید.

هتل خورشید تابان در سال 1393 در مرکز شهر مشهد تاسیس شد، این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و حدود یک ربع با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. این هتل دارای ترانسفر رایگان از هتل تا حرم مطهر می باشد بنابراین با اقامت در این هتل نگران رفت و آمد خود به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) نباشید. علاوه بر این، هتل چهار ستاره خورشید تابان مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال یک رستوران در فضای باز و همچنین یک رستوران تابستانی که هر دو غذاهای خوشمزه را سرو می کنند. چایخانه سنتی و کافی شاپ 24 ساعته نوشیدنی و دسر را برای مهمانان فراهم می کند. یک مجموعه ورزشی نیز برای ورزش دوستانی که در این هتل اقامت دارند در دسترس است. برای تعویض ارز یا خرید بلیط، لازم نیست از آنجا خارج شوید، هتل خدماتی را برای مهمانان خود دارد. اگر به دنبال یک نوع هتل مشهد و اقامتگاه با کیفیت بالا و موقعیت مکانی خوب در مشهد هستید، این هتل ممکن است برای شما مناسب باشد.

هتل تارا مشهد یکی از هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که از بالکن اتاق ها منظره ای فراموش نشدنی از حرم مطهر دارد. هتل چهار ستاره تارا با فضایی آرام و دلنشین، تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن، دکوراسیون زیبا در بافت تاریخی شهر مذهبی مشهد قرار دارد. این هتل در 11 طبقه با 113 سوئیت و آپارتمان یک نفره، دو نفره، سه تخته و چهار نفره و اتاق های کانکت ساخته شده است. خشکشویی و لاندری مدرن، پارکینگ مجهز 24 ساعته، نمای عالی اتاق ها، مجموعه آبی با خدمات متفاوت از دیگر امکانات این هتل است. رستوران های هتل و فست فود و کافی شاپ به طور مداوم در حال سرو غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای خوش طعم هستند. هتل تارا مشهد با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به میهمانان محترم می باشد.

هتل درویشی مشهد این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های ایران می باشد که امکانات و خدمات بسیار متنوعی به مهمانان خود می دهد. برای رزرو هتل درویشی مشهد کافی است به سایت سفرهای گالیور سری بزنید بطوری که در این وب سایت این سامانه اطلاعات دقیق هتل درویشی مشهد تصاویر این هتل و امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه میشود میتوانید مشاهده کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.