به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تحقق این امور مهم نیز مستلزم بازدید از واحدهای تولیدی استان و توسعه فرصت‌های شغلی جدید است.
وی افزود: یکی از آسیب‌های اساسی حوزه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد در کنار بانک محور بودن، پول پاشی و نداشتن بازاریابی مناسب این است که تحصیلات افراد دانش آموخته دانشگاهی استان منطبق با بازار کار نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید اطلاع رسانی لازم به خانواده‌های این استان در راستای هدایت فرزندان خود برای تحصیل در رشته‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش انجام شود.
احمدی با اشاره به انحراف بخشی از تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده در کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با چنین شرایطی نمی‌توان اشتغال پایدار و همراه با توسعه در استان ایجاد کرد.
وی ابراز داشت: موضوع‌هایی از قبیل اشتغال حمایتی و تشکیل پنجره واحد با حضور دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری با جدیت در این استان دنبال می‌شود.
احمدی گفت: برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد باید به‌طور میدانی وارد عرصه شد و نشست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان نیز در واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی برگزار شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.