به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به در پیش بودن هفته وقف افزود: در صورت مشارکت بیشتر توانمندان در وقف زمینه برای ایجاد اشتغال پایدار، فقرزدایی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: وقف سرمایه اجتماعی بزرگی برای باقی ماندن نام نیک از انسان مؤمن است.
امام جمعه شهر دوگنبدان با یادآوری اهمیت وقف برای ایجاد فرصت‌های شغلی و ازدواج بر نهادینه کردن این سنت اسلامی از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی و بهره گیری از ابزاری مانند هنر تاکید کرد.
حجازی در بخش دیگری از سخنانش سالروز حادثه 19 آبان سال 1357 گچساران را یادآور شد و گفت: نوزدهم آبان یادآور ایستادگی و پایداری مردم ایران برای استقرار حاکمیت اسلامی است.
وی ابراز کرد: اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌های ایثارگران است.
حجازی تصریح کرد: مردم انقلابی گچساران در روز 19 آبان 57 با دست خالی مقابل رژیم پهلوی ایستادند و هفت نفر از جوانان انقلابی این شهرستان در این روز به شهادت رسیدند.
حجازی افزود: نوزدهم آبان سال 1357 نقطه عطفی در تاریخ افتخارآمیز مردم گچساران است.
به مناسبت سالروز 19 آبان نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد شهیدان شهر دوگنبدان برگزار شد.
سید نجف بلادیان، مذکور پارسی، حسین فراشبندی، حسین امینی، غریب پرویزی، رحمت بشارت و حسین کیامرثی شهدای حادثه خونین مسجد شهیدان شهر دوگنبدان بودند.
مردم و مسئولان شهرستان گچساران امروز قبل از نماز جمعه با آرمان‌های هفت شهید مبارز انقلاب اسلامی در روز 19 آبان سال 1357 در مسجد شهیدان تجدید بیعت کردند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: موسوی
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.