نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مخالف کلمه محرومیت در حوزه انتخابیه بویژه شهرستان دنا هست، اظهارداشت: شهرستان دنا تا پایان برنامه ششم‌توسعه به عنوان‌یکی از شهرستان‌های توسعه یافته قلمداد می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلام‌‌محمد زارعی" در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی از شهرستان دنا، خاطرنشان کرد: گردشگری مهم‌ترین رکن اصلی اشتغال‌زایی در شهرستان است که باید بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران فراهم شود.

وی صنایع تبدیلی را برای کشاورزان این شهرستان الزامی دانست و یادآورشد: امکان احداث سردخانه و کارخانه‌های صنایع تبدیلی در شهرستان فراهم شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های پمپاژ آب در شهرستان دنا، تصریح کرد: طرح بزرگ پمپاژ آب شهرستان دنا که هشت هزار هکتار زمین کشاورزی زیر آن آبیاری می‌شوند.

زارعی با بیان اینکه شهرستان دنا دارای قابلیت‌های خوبی است، ادامه داد: مهم‌ترین عناصری که در توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است ایجاد مقدمات و زیرساخت‌هایی از جمله راه، برق و جذب سرمایه‌گذار است.

وی گفت: در حوزه برق و آب خدمات شایسته‌ای در روستاها انجام گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.